בריאות

ברי סחרוף שובר שתיקה ארוכה ומתפרק: "היה גיבור בשבילי"

ברי סחרוף, שלא מרבה להתראיין, שבר שתיקה ארוכה וספד לחברו יצחק קלפטר ז"ל:  "הוא היה גיבור בשבילי. אחד האנשים הראשונים שניגנו גיטרה כמו שאני רק יכול לחלום. היה בנאדם תם וטהור וישר"
מערכת ice | 
ברי סחרוף (צילום אינסטגרם)
יצחק קלפטר, אחד הזמרים האהובים והוותיקים בישראל, הלך בסוף השבוע האחרון לעולמו אחרי התמודדות ארוכה עם מחלה קשה. אמני ישראל לא נשארו אדישים וספדו לאגדת מוזיקה ישראלית. ביניהם גם ברי סחרוף, ששבר שתיקה ארוכה בראיון שערך ראיון קצר בחדשות 13.
סחרוף סיפר: "הוא היה גיבור בשבילי. אחד האנשים הראשונים שניגנו גיטרה כמו שאני רק יכול לחלום, ומבחינתי זה היה תמיד ללכת אחריו לאורך כל הדרך, גם ללחנים שלו, למנגינות, איך שהוא מנגן, וגם הבנאדם עצמו היה בנאדם תם וטהור וישר".
כזכור, בסוף השבוע האחרון פורסם ב"ישראל היום" ראיון מצמרר במיוחד של יצחק קלפטר, שנערך שבוע בלבד לפני מותו בו הוא חשף: "עברתי לא מעט בעיות בריאותיות שגרמו לי לפחד ממה שהולך לקרות. חששתי שזה הולך להיות הסוף. אני מפחד. זה לא קל להתבגר, אבל ממשיכים עד שיום אחד זה יסתיים. לכל אחד מאיתנו זה יקרה, אין מה לעשות".
קלפטר הוסיף: "הריאות שלי הן כמו גחלים.  אני מנגן היום מעט מדי, מצבי הבריאותי מונע זאת ממני. שאבריא - אחזור. הרי לא מניחים לי. רוצים לשמוע עוד מהמוזיקה שלי. רוצים שאנגן ואופיע, כי אני מביא הרבה קהל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה