בריאות

ביצע שאיבות שומן ללא התמחות ורישיונו נשלל

משרד הבריאות שלל למשך חצי שנה את רישיון העיסוק ברפואה לד"ר אחמד בדראן. הסיבה? ביצע ניתוחים פלסטיים ושאיבת שומן וזאת ללא התמחות בתחום
מערכת ice | 
חדר ניתוח-אילוסטרציה (צילום freepik)
בשנים האחרונות ד"ר אחמד בדראן ביצע שאיבות שומן וניתוחים פלסטיים במספר לא קטן של מטופלים. הבעיה? הוא רופא כללי ולא התמחה אף פעם בתחום הפלסטיקה. בעקבות טיפוליו הלא מקצועיים לפחות שבע נשים וגבר אחד בהם טיפול אושפזו בעקבות סיבוכים שנגרמו כתוצאה מטיפוליו.
בעקבות כך, משרד הבריאות שלל למשך חצי שנה את רישיון העיסוק ברפואה של ד"ר בדראן, כך פורסם בישראל היום. חברי ועדת הבדיקה הגדירו את התנהלותו של הרופא כ"נפסדת" וקבעה כי "הסיבוכים המתוארים קשים ביותר, הביאו לתחלואה משמעותית וסיכנו את חיי המטופלות".

לא רק שד"ר בדראן ביצע ניתוחים ברמה מקצועית לא מתאימה הוא אף לא לקח אחריות רפואית במקרי סיבוך חוזרים. הוועדה סיכמה את דבריה ב"כל אלה מעידים לכאורה על שיקול דעת פגום ונטילת סיכונים בלתי סבירה". בנוסף חברי הוועדה ציינו כי "ד"ר בדראן איננו משתף פעולה עם הבקרה והבירור ונתפס באי אמירת אמת. הוא הפעיל מרפאות וביצע בהן פעולות בניגוד לחוק תוך סיכון משמעותי של המטופלים".
ד"ר בדראן הוא רופא מאז שנת 2017 וללא מומחיות מוכרת. החל מחודש ספטמבר 2021 במשרד הבריאות התקבלו דיווחים על שבע מטופלות ומטופל אחד שסבלו מסיבוכים כתוצאה מעבודתו הלקויה של הרופא שביצע בהם שאיבת שומן. בנוסף, התגלה כי הרופא השתמש במזכירתו במהלך הניתוחים ולא נעזר באח כנדרש.
עו"ד תמי אולמן, עו"ד אחמד דיב ועו"ד יעקב שלומוביץ שמייצגים את ד"ר בדראן מסרו בתגובה: "מדובר בהשעיה זמנית בלבד, ואנחנו משוכנעים שבקרוב יחזור לעבודתו כרופא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה