בריאות

משרד הבריאות באזהרה חמורה: כך תגנו על הילדים שלכם

חורף הגיע ואיתו גם מגיעות החששות מפני שפעות ומחלות שונות. כמו בכל חורף, במערכת הבריאות מזהירים מפני התפרצות של מגפת השפעת, אלא שהשנה נוספה קבוצת סיכון חדשה של משרד הבריאות - הילדים. אז מה עושים ואיך מונעים התפרצות של מחלה בקרב ילדיכם?
מערכת ice |  1
דלקת כבד חריפה (צילום freepik)
החורף הגיע ואיתו גם מגיעות החששות מפני שפעות ומחלות שונות. כמו בכל חורף, במערכת הבריאות מזהירים מפני התפרצות של מגפת השפעת, אלא שהשנה נוספה קבוצת סיכון חדשה של משרד הבריאות - הילדים.
במסגרת ההיערכות לנגיף השפעת, משרד הבריאות כבר רכש אלפי חיסונים לילדים בתרסיס לאף (פלומיסט) המיועד לבני שנתיים ומעלה, ובקופות החולים מאיצים במבוטחים להקדים ולהתחסן במהרה. מעבר לכך, תלמידי כיתות ב', ג' ו־ד' יחוסנו בבתי הספר השונים ברחבי הארץ במנה אחת של תרסיס לאף, ושאר התלמידים יוזמנו להתחסן בקופות החולים בתרסיס לאף או בזריקה, זאת כמובן בהתאם לזמינות החיסון בקופה.
האזהרה בישראל הגיעה על רקע אזהרה דומה שפרסם לאחרונה המרכז לבקרת מחלות ומניעתן בארצות הברית. על פי דו"ח שפורסם בסוף השבוע האחרון המרכז האמריקאי, עולה כי שיעור האשפוזים של ילדים שחלו בשפעת בארצות הברית הוא הגבוה ביותר שהיה בעשור האחרון. על פי הערכות בארצות הברית, כ-1.6 מיליון ילדים יחלו בשפעת בחורף הנוכחי, ותוך כל החולים יאושפזו כ-13 אלף בבתי החולים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ((((((((-: (ל"ת)
    יצחק 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור