בריאות

בית החולים מכחיש: החולה היה בחיים כשנלקח לחדר המתים?

יתכן כי חולה טיפול פליאטיבי בן 55 היה בחיים כאשר הוכנס לשקית גופות ונלקח לחדר מתים, כאשר המקרה המזעזע מופנה כעת לחוקר מקרי המוות

מערכת ice | 
בית חולים אילוסטרציה (צילום יוסי אלוני פלאש 90)
רופא בבית החולים הכללי של רוקינגהאם, בדרום פרת', התבקש מאוחר יותר לעדכן את תעודת הפטירה של קווין ריד, אך הוא סירב, לפי הדיווחים. האחיות האמינו שריד מת בערב ה-5 בספטמבר ואז הוא הועבר לחדר המתים מבלי שהונפקה אז תעודת פטירה.
למחרת, דם טרי נמצא על שמלת בית החולים של ריד ודמעה על אחת מזרועותיו, שני גפיים זזו ועיניו היו פקוחות. "אני מאמין שהדם הגלוי מקרע חדש בעור, תנוחת זרוע וסימני עיניים לא תאמו אדם שננתח לאחר המוות עם הגעתו לחדר המתים", כתב הרופא בדו"ח שלו לחוקר מקרי המוות.
מותו של ריד נרשם אז ב-6 בספטמבר. אי ההתאמה הובחנה רק כאשר מנהל הלוויה שאל את התאריך כי המשפחה האמינה שריד מת בלילה הקודם. הרופא טוען שהוא התבקש לעדכן את תעודת הפטירה, מה שסירב לעשות ובמקום זאת אמר למנהל המחלקה שלו.
 
אחיו של ריד פרסם לו מחווה בזמנו ברשתות החברתיות. "עצוב לומר שאחי קווין נפטר אתמול בלילה לאחר מאבק ארוך במחלה", כתב. "אנחנו אוהבים אותו ומתגעגעים אליו והוא יהיה בליבנו לנצח".
דוברת הבריאות של האופוזיציה, ליבי מטאם, אמרה שזו טענה "מחרידה לחלוטין" שריד עדיין היה בחיים כשהוכנס לתיק הגופות. "הדיווחים האלה מטרידים מאוד ולבנו עם המשפחה." הוסיפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה