בריאות

"סיכון ממשי למוות": צו סגירה למסעדה שסיכנה לקוחות

המסעדה שנמצאת באיזור הבילויים הפופולארי באשדוד חוטפת צו סגירה נוסף וקשוח יותר, שישבית את כלל שירותי המסעדה, "סיכון ממשי לתחלואה ואף תמותה"
מערכת ice |  5
מסעדה-אילוסטרציה (צילום unsplash)
בביקורת שנערכה בעסק ביום שישי האחרון נמצא כי העסק מתנהל באופן לקוי שאינו תואם את דרישות משרד הבריאות, ובאופן שעלול לגרום סיכון ממשי לבריאות הציבור. במהלך הביקורת נמצאו ליקויים תברואתיים כשבין היתר במקום לא הוקפדה שמירה על ניקיון ושרר בו לכלוך רב, ליקויים בתזרים העבודה, פוטנציל גבוהה לזיהום המזון ומתוך כך פגיעה בסועדים במקום. בעל העסק התחייב לפני הביקורת על סגירה יזומה שלא התרחשה עד למועד הביקורת. 
כמו כן ניתן למקום אישור מיוחד הפעלת בר המשקאות בלבד, וזאת לאחר בקשה של בעל העסק. על אף החייבותו להפעיל את הבר לפי תנאים נדרשים, בביקורת פתע שנערכה היום נמצא כי עם הפעלת הבר הופרו ההתחייבויות באופן בוטה וכן הוכנו במקום ללא אישור המשרד מנות רגישות כמו שניצלונים, פסטלים ומטוגנים נוספים. 
משרד הבריאות אישר להפעיל את הבר למכירת משקאות וחטיפים סגורים בלבד כך שמדובר בהפרה חמורה של ההסכם בין בעל המסעדה למשרד. כמו כן צויין כי מצבו התברואתי של המטבח הקטן בבר המשקאות, ירוד ביותר וכי הוא מלוכלך ובעל תשתיות פגומות וחלודות וכשלים נוספים המהווים, לפי משרד הבריאות, סיכון ממשי לתחלואה ואף תמותה בקרב ציבור המבקרים.
רופאת מחוז אשקלון במשרד הבריאות הודיעה היום על סגירה מיידית של העסק בכללותו ועצירת הפעילות בבר המשקאות.  עוד נקטה רופאת המחוז בהסמכה של נציגי משרד הבריאות להיכנס למתחמי העסק ולנקוט בכל האמצעים הניתנים, כולל בהפעלת כוח באופן הדרוש בנסיבות כדי לוודא ציות לצו שהופק. 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אתם חוטאים באי פרסום שם המסעדה (ל"ת)
    אייל 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 4.
    E T come home
    איטי 09/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתבה על כלום. בפעם הבאה מוזמנים לכתוב על חייזרים
    סגור
  • 3.
    איך אפשר לסכן כך אנשים ? איפה המוסר ? (ל"ת)
    קוראת 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    בריאות הציבור
    שושי 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה אתם לא מפרסמים את שם המסעדה כדי למנוע תחלואה מהציבור
    סגור
  • 1.
    עברית קשה שפה
    זוהרה אלפסייה 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איזו מסעדה זו, איך נדע ??, לא נדע לעולם
    סגור