משפט

צו סגירה מידי: זו המאפייה שעברה על החוק

המשטרה הודיעה על צו סגירה מנהלי למשך חודש, למאפייה בצפון אשר העסיקה שוהים בלתי חוקיים. שוטר "רשאי להיכנס למקום ולנקוט אמצעים סבירים לרבות בכוח הדרושים כדי להבטיח את קיומו של הצו"
מערכת ice | 
לחם (צילום פלאש 90/ משה שי)

המשטרה סגרה אתמול (רביעי) מאפייה בעכו בצו מנהלי למשך 30 ימים, עקב העסקת שוהים בלתי חוקיים. במהלך החודש האחרון, נעצרו במספר מועדים שונים, שוהים בלתי חוקיים שהועסקו במאפייה בעכו, בתוך כך, השוהים הבלתי חוקיים גורשו מתחומי הארץ ואתמול, חתם מפקד מחוז חוף - ניצב יורם סופר על צו מנהלי לסגירת המאפייה למשך 30 ימים.

בצו שניתן צוין כי "על מנת לצמצם את הפגיעה הכלכלית בעסק, לאחר כניסתו לתוקף של הצו, רשאי בעל המקום ככל וירצה, להוציא סחורה שעלולה להתקלקל, בתיאום מראש".


עוד הוסיפה כי " רשאי שוטר להיכנס למקום ולנקוט אמצעים סבירים לרבות בכוח הדרושים כדי להבטיח את קיומו של הצו, לרבות ריתוך פתחי הכניסה והיציאה מהמקום, ואף להסתייע לשם כך, בכל עובד של הרשות המקומית".

כניסתם של נתינים זרים לישראל מתבצעת דרך מעברי גבול בינלאומיים בהתאם לחוקי המדינה, ביבשה, באוויר ובים. הכניסה לישראל מותנית בקבלת אשרת כניסה לתקופה מוגבלת בזמן בהתאם למטרת הכניסה תיירות, לימודים, עבודה, דת ועוד.
 


בשנים האחרונות מתמודדת מדינת ישראל עם גל של הגירה בלתי-חוקית, הן של מי שנכנסו לישראל לפי החוק  (כתיירים או כעובדים זרים) ונשארו בה בניגוד לתנאים שנקבעו בה והן של מי שנכנסו לישראל באופן בלתי-חוקי ושלא דרך מעבר גבול. על פי רשות האוכלוסין וההגירה, המסתננים, מגיעים ברובם מגבולה של ישראל עם מצרים -  גבול המשתרע על-פני כ-220 ק"מ, שעד לפני מספר שנים היה ברובו פרוץ

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה