בריאות

בשר פג תוקף וסביבה מזוהמת: צו סגירה לרשת האטליזים

ביקורת של משרד הבריאות באטליז הפועל כחלק מרשת מוכרת בצפון, הביא לצו סגירה מיידי אחרי שרשימה ארוכה של כשלים נמצאה במקום
מערכת ice | 
בשר לא ראוי למאכל אדם (צילום unsplash)
סגנית רופאת מחוז משרד הבריאות בחיפה הוציאה היום צו סגירה מיידי לסניף של רשת "דבאח זול", המוכר באיזור חיפה והצפון לאחר שליקווים רבים נרשמו בשתי ביקורות שנערכו במקום.
"אני מוציאה בזאת צו הפסקה מנהלי המצווה עליך או על כל אדם אחר הפועל מטעמך להפסיק באופן מידי את הפעלת מרכול ואטליז 'דבאח זול'", הודיעה ד"ר רנא שיבלי. העסק האמור נמצא ברח' דרך יפו 21 חיפה, ובמסגרת הצו על המרכול להיות סגור ללא כניסת לקוחות. "אין להוציא, לשווק ו/או לעשות כל שימוש בכל המוצרים הנמצאים בחנות ואין להכניס מוצרים לעסק כל זאת עד לביטול צו זה" נקבע בצו.
בצו פורטו מחדלים רבים שנרשמו בביקורת משרד הבריאות במקום. בין הכשלים שנמצאו, הצביע הצו על מכירה של דגים ובשרים פגי תוקף המוצגים למכירה במקפיאי העסק שבאולם המכירה. כמו כן נמצאו המבורגרים שתאריך הייצור שלהם מצביע על ה-1/9/2022, תאריך שטרם חל.
כמו כן נמצא כי בעסק משתמשים לצורך הכנת המוצרים בתבלינים ומוצרים שאינם מאושרים על ידי משרד הבריאות. סביבת אחסון המוצרים נמצאה מזוהמת ובלתי תקינה. 
בנוסף נרשמו מחדלים רבים של סימון תוקף ויצור במוצרים רגישים וכן טמפרטורות אחסון החורגות מהתקן למוצרים אלה. 
בצו דווח כי המקום כבר עמד בשימוע לאור כשלים אלו אז הכריזו כי הליקויים טופלו ובעקבות כך עוקב צו סגירה קודם. בביקורת נוספת נמאו ליקויים רבים שטרם טופלו וצו ההפסקה יוצא לפועל היום באופן מיידי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה