בריאות

אזהרה חמורה להורים: העגלה הזו יכולה לקטוע לתינוקכם אצבע

הורים שרכשו את העגלה RIDGE של UPPABaby, התבשרו על ריקול של מי שרכש את המוצר בין אוקטובר 2021 לאוגוסט 2022
מערכת ice | 
תינוק (צילום vecteezy)
UPPAbaby הודיעה על ריקול לעגלות התינוק שלה, לאחר מקרה של קטיעת אצבעו של תינוק שהוריו רכשו את המוצר. עגלות המותג RIDGE של החברה השתמשו במערכת בלימה של הגלגל האחורי שיכולה לחתוך קשות או אפילו לנתק אצבע של ילד אם נתקעה בפנים.
הוועדה לבטיחות מוצרי צריכה (CPSC) הודיעה על ריקול של כ-14,000 מוצרים, הנמכרים בסביבות 600 דולר כל אחד. במקביל, ה-CPSC אמר שקיבל דיווח אחד על קטיעת אצבע של ילד.

"העדיפות העליונה שלנו ב-UPPAbaby היא בטיחות הילדים", אמרה החברה והודיעה על הריקול. "אנו עורכים בדיקות מקיפות כדי להבטיח שמוצרי UPPAbaby עומדים בכל תקני התעשייה והרגולציה העולמיים. למרות שעבר את כל הבדיקות ועמידה בכל התקנים, UPPAbaby קיבלה דיווח אחד על עגלת RIDGE לכל השטח".
החברה המשיכה, "אנו מתייחסים ברצינות רבה לכל פניות המוצר. בהתבסס על דיווח צרכן אחד אלינו, אנו מאמינים שהפגיעה עשויה להיות עקב שימוש לרעה של הצרכן. לבלמי הדיסק של ה-RIDGE יש פתחים שעלולים לגרום לקטיעה או קרע אם קצה אצבעו של ילד שאינו יושב לו נקלע לפתחים בזמן שהעגלה בשימוש".
"ריקול זה כולל את כל עגלות הריצה UPPAbaby RIDGE, שיש להן חופה הניתנת להרחבה עם חלון רשת וכיס רוכסן, מערכת בלם יד דיסק וכידון מתכוונן עם רצועת יד", כתבו ב-CPSC באתר הרשמי שלהם.
ה-CPSC ממשיך ומסביר, "לבלמי הדיסק האחוריים של העגלה יש פתחים שעלולים לגרום לקטיעה או קרע אם קצה אצבעו של ילד שאינו יושב לו נקלע לפתחים בזמן שהעגלה בשימוש." לקוחות שרכשו דגם RIDGE בין אוקטובר 2021 לאוגוסט 2022 יקבלו בלמים חלופיים לשני הגלגלים האחוריים ללא תשלום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה