בריאות

הישג לחברה הישראלית: אלה הטכנולוגיות שזכו להכרה בין-לאומית

מגזין פורבס פרסם את דירוג טכנולוגיות לחצני המצוקה, כשאת שלושת המקומות הראשונים כבשה חברה יחידה, וישראלית. זו הטכנולוגיה המהפכנית שזיכתה אותה בהצלחה
מערכת ice | 
אסנס (צילום אסנס)

קבוצת Essence הישראלית, שייסד איש העסקים ד"ר חיים אמיר, גרפה את שלושת המקומות הראשונים בדירוג טכנולגיית לחצני מצוקה של מגזין פורבס. החברה פיתחה טכנולוגיה המאפשרת לאוכלוסיית הגיל השלישי ביטחון להמשיך ולחיות בביתם מבלי צורך לעבור לדיור מוגן או לעבור לגור אצל בן משפחה אודות לטכנולוגיה המבוססת על חיישנים במרחב הביתי המתריאים על מצבי חירום ונפילות.

החיישן המבוסס על טכנולוגיית AI, מצליח לזהות אדם במצוקה במרחב הביתי ומחוצה לו.  הוא קל לנשיאה ולתפעול ויכול להתחבר לחיישנים אחרים שינטרו את מדדי המטופל כמו מדדי לחץ דם, סוכרת ועוד. 
הטכנולוגיה של essece קיבלה את הדירוג הגבוהה ביותר מבין 60 מוצרים כאשר הקריטריונים הם:  טווח שימוש, יכולת לזהות נפילות באופן אוטומטי, בזמן אמת. קישוריות לאיש מענה חירום ועלות. 
יניב אמיר מקבוצת Essence הישראלית: "המערכת מאפשרת לאוכלוסייה הגיל השלישי לחיות בכבוד במרחב הביתי שלהם תוך הגנה ותחושת ביטחון ומוגנות להם ולבני משפחותיהם".

הדמיה של לחצן המצוקה. צילום: אסנס
 


מערכות התראה רפואיות מחברות במהירות את המשתמשים לשדר שיכול להזעיק עזרה בבעיות רפואיות ובמצבי חירום. חלק מהמערכות מיועדות לשימוש ביתי בעוד שאחרות מציעות אבטחה בדרכים, אך כולן נועדו להיות חבל הצלה עבור אנשים שפגיעים מבחינה רפואית וסביר להניח שחיים לבד.
כדי לקבוע את מערכות ההתראה הרפואיות הטובות ביותר, צוות העורכים של המגזין הבינלאומי ניתחו נתונים על כמעט 60 מוצרים ב-20 חברות, כאשר דירוג הכוכבים של כל מוצר נקבע על ידי הערכת מגוון מדדים, כולל טווח שימוש, יכולת לזהות נפילות באופן אוטומטי, בזמן אמת. קישוריות לאיש מענה חירום ועלות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה