שיווק ופרסום

המפרסמים שישקיעו בטכנולוגיה לחנויות דיגיטליות

קבוצת הפרסום הדיה תשקיע בחברה המפתחת פתרונות IOT לשוק הקמעונאי: "עולם הקמעונאות צועד לעבר חנויות דיגיטליות"
מערכת ice | 
שיווק דיגיטלי (צילום pixabay)

קבוצת הפרסום הדיה הודיעה כי תשקיע מיליון דולר בחברת SCREENS המפתחת פתרונות IOT, לדברי החברות, מטרת ההשקעה היא קידום ופיתוח טכנולוגיות IoT מתקדמות, כלי מדידה ומערכות טכנולוגיות שיאספו וינתחו עבור הקמעונאים את אפקטיביות פעולות המכירה.
 


בין השאר, מתוכננת במסגרת ההשקעה השקת "המדף החכם" המיועד לעולמות קמעונאות המזון, הפארם והאופנה, שאמור לייצר חוויית לקוח מותאמת אישית ו הצגת תמונת מצב עבור הקמעונאים לפעילות המתרחשת על ידי הצרכנים. בנוסף החברות יפתחו ממשקי ניהול תוכן אוטומטיים לניהול מסכים וחיישנים ייחודיים להתאמת התוכן לצרכן בזמן אמת
עופר גל, מייסד והבעלים של קבוצת הדיה: "ההחלטה להשקיע ב – Screens הגיעה לאחר בדיקת המוצר ואפשרות ההתפתחות שלו לצרכים העכשוויים והעתידיים של ענף הקמעונאות. זהו מהלך שבעבר היה בגדר חלום".

גדי דומב, סמנכ"ל טכנולוגיות ודרור וגר מנכ״ל, SCREENS: "עולם הקמעונאות צועד לעבר חנויות דיגיטליות המאפשרות גם גמישות תפעולית, מחירים דינמיים תוך שילוב חוויה פרסונלית ומדידה בדיוק כמו בפלטפורמות אינטרנטיות".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה