שיווק ופרסום

מוסד אקדמי יעמיד תקציב פרסום של 3 מיליון שקל

HIT מכון טכנולוגי חולון יעמיד תקציב של לא פחות מ-3 מיליוני שקלים לטובת פרסום ושיווק
מערכת ice | 
מכון HIT (צילום יחצ HIT)

HIT, מכון טכנולוגי חולון הודיע היום (חמישי) כי הוא יוצא במכרז למציאת משרד פרסום ושיווק אשר יוביל עבורו אסטרטגיית פרסום, שיווק וקריאייטיב לצד ניהול מדיה דיגיטלית. ב-HIT מתכוונים להעמיד תקציב של כ-3 מיליוני שקלים בשנה, כשלדבריהם רובו יופנה למדיה דיגיטלית חכמה, מהלכי פרסום לתחומי ההיי-טק, טכנולוגיה, רפואה דיגיטלית, הנדסה ועיצוב. המשרד הזוכה יעבוד עם המכון במשך 3 שנים לפחות עם אופציה להאריך את ההתקשרות.
 


במערך השיווק של HIT אומרים כי המשרד הזוכה יהיה שותף בתהליך האסטרטגיה והפרסום שתובל יחד עם צוות מערך השיווק בהובלת מנהלת מערך השיווק, הדס אסף ותעסוק בחוזקות המשמעותיות של המכון.


ל-HIT ישנן 18 תכניות לימוד אקדמיות לתואר ראשון ושני. במכון פעילות שבע פקולטות ומחלקות, במכון פועלים מומחים וחוקרים בתחומים שונים, כגון: טכנולוגיה, רפואה, הנדסה ועיצוב. בנוסף מתקיימות תכניות בינלאומיות לחילופי סטודנטים והשלמת תואר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה