בריאות

גן האירועים האהוב ביותר בישראל מסתבך: האירוע שלכם בסכנה?

משרד הבריאות הודיע על הצורך בהרתחת המים בחוות רונית, גן האירועים האהוב והיוקרתי ביותר בישראל, זאת בעקבות תוצאות מיקרוביאליות שהתקבלו במסגרת דיגום שגרתי של מי השתייה
מערכת ice | 
משרד הבריאות
גן האירועים היוקרתי והאהוב ביותר בישראל הוא ללא ספק חוות רונית, שממוקם בשרון. אלא שהבוקר (שני) נודע על דרמה לא קטנה שמתרחשת בגן האירועים היוקרתי, במסגרתה משרד הבריאות הודיע על תוצאות חריגות באיכות המים.
בעקבות תוצאות מיקרוביאליות שהתקבלו במסגרת דיגום שגרתי של מי השתייה, מודיע משרד הבריאות על חובת הרתחת המים לפני שתייה, בישול, הכנת מזון, הכנת תרופות וצחצוח שיניים במתחם חוות רונית - לרבות גן האירועים. 
משרד הבריאות הודיע כי ניתן להשתמש במים לצרכי רחצה וסניטציה. ממשרד הבריאות נסר כי "משרד הבריאות הנחה את ספק המים לבצע פעולות לתיקון התקלה ולבצע בדיקות של איכות  המים. הנחייה זו תקפה עד להודעה חדשה".
כזכור, רק אתמול הודיע משרד הבריאות על הצורך בהרתחת מים בישוב כרמי יוסף במועצה האזורית גזר במרכז הארץ. בעקבות קבלת תוצאות איכות מים חריגות שהתקבלו במסגרת דיגום חוזר של מי שתייה, מודיע משרד הבריאות על הצורך בהרתחת המים לפני שתייה, בישול, הכנת מזון, הכנת תרופות וצחצוח שיניים בישוב כרמי יוסף. 
  
יחד עם זאת הסבירו במשרד הבריאות לתושבי האיזור בהודעה שהופצה: "ניתן להשתמש במים לצרכי רחצה וסניטציה. משרד הבריאות הנחה את ספק המים לבצע פעולות מתקנות ובדיקות של איכות המים.  הנחיה זו בתוקף עד להודעה חדשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה