בריאות

פלסאנמור חוצה את הקווים: "חלק מהאסטרטגיה העסקית שלנו"

החברה מכוונת להרחבת השימושים במכשיר האולטרסאונד הביתי לנשים בהיריון. החברה תבצע ניסוי קליני עם אוניברסיטה במישיגן לבדיקה מרחוק של פרופיל ביופיזיקלי של העובר  במהלך תקופת ההריון. המייסד והמנכ"ל אלעזר זוננשיין: "המכשיר עשוי לתת פיתרון מצוין לבדיקה מרחוק ובכך להפחית את הנטל הקליני"
מערכת ice | 
אלעזר זוננשיין מנכ"ל פלסאנמור (צילום אביב חופי, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
חברת פלסאנמור (Pulsenmore) מכוונת להרחבת סל השימושים במכשיר הדגל של החברה, ה-Pulsenmore ES המספק פתרון לביצוע אולטרסאונד ביתי לנשים בהריון. פלסאנמור עדכנה היום (ראשון) כי התקשרה עם המוסד האקדמי University of Michigan Health  בהסכם לביצוע ניסוי קליני לבדיקה מרחוק של פרופיל ביופיזיקלי (Modified BioPhysical Profile (mBPP) של העובר  במהלך תקופת ההריון. מטרת המחקר היא להעריך האם מטופלות יכולות לבצע בעצמן באמצעות מכשיר האולטרסאונד הביתי של פלסאנמור בדיקת פרופיל ביופיזיקלי בהנחיית קלינאי מרחוק. 
פלסאנמור פיתחה טכנולוגיה ייחודית בתחום האולטרסאונד, המאפשרת לנשים הרות לבצע סריקת אולטרסאונד ביתית שנשלחת לבדיקה על ידי רופא מרוחק. המכשיר, אשר מתחבר לטלפון החכם של המשתמשת, מנחה אותה באמצעות אפליקציה ייעודית ומאפשר לצוות הרפואי לבצע מעקב אחר פרמטרים מרכזיים המאפשרים להעריך את חיוניות העובר: דופק, תנועות וכמות מי שפיר.
בדיקת פרופיל ביופיזיקלי הינה בדיקה קלינית רווחת אשר מבוצעת באופן תכוף בין השאר במצבי היריון מיוחדים כגון היריון בסיכון או כאשר ההיריון חורג מעבר ל-40 שבועות. הבדיקה משלבת הדמיית אולטרסאונד עם מוניטור למעקב אחר קצב לב העובר, אשר ביחד מספקים הערכה של תנועת עובר, טונוס עוברי, נשימה עוברית וכמות מי שפיר וממצאיה מאפשרים לשקף את מצבו התוך רחמי של העובר ולהעריך את בריאותו ורווחתו. על פי ארגון הבריאות העולמי  בעולם בממוצע כ-15% מההריונות הם הריונות בסיכון. 
 
במסגרת המחקר הקליני תיבדק היתכנות יכולתה של המטופלת לביצוע הפרופיל הביופיזיקלי ע"י סריקה עצמאית עם מכשיר האולטרסאונד של פאלסאנמור, כאשר פיענוח הסריקה יתבצע מרחוק בידי צוות מומחים.  המחקר יכלול 25 נשים ו-25 עוברים. להערכת החברה, הצלחת המחקר עשויה להפיק תועלת עבור מטופלות שיעשו שימוש במוצר החברה בעתיד, הואיל והמידע שיתקבל עשוי להביא לדרכים טובות יותר עבור מטופלות בהריון לביצוע הערכה עצמית בבית עם נטל טיפול קליני מופחת. 
 
ד"ר אלעזר זוננשיין, מייסד ומנכ"ל פלסאנמור: "הרחבת סל השימושים במכשיר האולטרסאונד הביתי שלנו היא חלק מהאסטרטגיה העסקית של פלסאנמור להרחבת פעילותה, ואנו שמחים על ההסכם עם University of Michigan Health לביצוע ניסוי משמעותי מאוד עבורנו. בארה"ב לבדה מתבצעות למעלה ממיליון בדיקות פרופיל ביופיזיקלי בכל שנה ע"י נשים בהיריון, והמכשיר של פלסאנמור עשוי לתת להן פיתרון מצוין לבדיקה מרחוק ובכך להפחית את הנטל הקליני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה