בעולם

הזמרת האהובה הותקפה על ידי בנה: "הופך אלים בכל פעם ששותה"

אניסה הינדס, ביתה הבכורה של הזמרת המפורסמת מייסי גריי, הוציאה צו הרחקה נגד אחיה - טהמל הינדס, בטענה כי היא פוחדת ממנו ורוצה למנוע מצב בו הוא יכול להיות בקרבתה ובקרבת אימה, אותן תקף לא פעם לאחר ששתה אלכוהול

מערכת ice | 
מייסי גריי (צילום ויקיפדיה)
בתה של הזמרת מייסי גריי (56), אניסה הינדס (29), פנתה בסוף השבוע האחרון למשטרת לוס אנג'לס בבקשה להוציא נגד אחיה טרייסי מלווין הינדס (28),  צו הרחקה. 
הינדס טוענת כי טרייסי מלווין הטריד והכה את השתיים. אך למרות טענותיה של הינדס, המלכה האם - מייסי גריי דווקא מכחישה את התקיפה. לפי אתר Page Six במסמכים המשפטיים שהגישה הינדס נכתב: "בכל פעם שהוא שותה, כמעט מדי חודש הוא נכנס למריבה פיזית עם אמא שלי".
עוד נכתב: "הוא עקב אחריה והטריד אותה, כפי שהוא עושה תמיד כשהוא שותה. חיכינו לשוטרים בזמן שהוא הלם בדלתות החדרים שלנו וניסה להיכנס. כשהשוטרים הגיעו למקום הם טענו שאין ביכולתם לעצור אותו מכיוון שאין תיעוד לטענותיה, והמליצו לה לבקש צו הרחקה".
הכוכבת כאמור מכחישה שאי פעם הותקפה על ידי בנה ובתגובה לאתר People אמרה: "אני ובני אוהבים זה את זו והוא לעולם לא יעלה בדעתו לפגוע בי פיזית. מעבר לכך, כמו אצל כל משפחה, יש לנו מחלוקות ואנחנו מתמודדים איתן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה