בעולם

איראן מפחדת ממלחמה? זו הדרישה שהציבה למדינות ערב

המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי קרא למדינות המוסלמיות בעולם ולמדינות הערביות במזרח התיכון להפעיל לחץ על ישראל לסיום המלחמה ולנתק עמה את הקשרים הדיפלומטיים והכלכליים: "לפעמים עמדותיהם של מדינות האסלאם שגויות"
מערכת ice | 
הגרעין האיראני (צילום shutterstock)
באיראן ממשיכים לנסות ולהפעיל לחץ לסיום המלחמה בעזה: המנהיג העליון של הרפובליקה האסלאמית קרא למדינות המוסלמיות בעולם ולמדינות ערב במזרח התיכון, להפעיל לחץ על ישראל לסים את המלחמה בעזה ולנתק עמה את היחסים הדיפלומטים והכלכליים.
חמינאי אמר: "לפעמים עמדותיהן והצהרותיהן של מדינות האסלאם שגויות, כי הם מדברות על נושאים כמו הפסקת אש בעזה שאינה בשליטתן, על מדינות המזרח התיכון להימנע מכל תמיכה שהיא בישראל".
בנוסף לכך שר החוץ של הרפובליקה האיסלאמית  חוסיין אמיר-עבדאללהיאן דרש מרוסיה למלא תפקיד פעיל יותר כדי לעצור את המלחמה בעזה. שר החוץ האיראני טען במהלך פגישתו עם שר החוץ הרוסי לברוב, כי לרוסיה יש השפעה כחברה קבועה במועצת הביטחון של האו"ם יש יכולת ותפקיד חשוב בעצירת המלחמה.
כזכור הבוקר פורסם סוכנות רויטרס דיווחה לפנות בוקר (רביעי) על התקדמות במגעים לעסקת חטופים ו"הסכמה עקרונית" בין ישראל וחמאס על הפוגה של חודש בלחימה ושחרור אסירים ביטחוניים. יחד עם זאת, עדיין נותרו מחלוקות בין הצדדים וחמאס מעמיד תנאים שישראל תתקשה לקבל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה