בעולם

טראמפ בנאום ניצחון בניו המפשיר: "ביידן הוא נוכל"

טראמפ השיג ניצחון גם בניו המפשיר והגדיל את הפער מיריבתו היילי בפריימריז למפלגה הרפובליקנית, למרות זאת השגרירה לשעבר באו"ם לא מתכננת לפרוש וטוענת כי "המרוץ רחוק מלהסתיים"
מערכת ice | 
דונלד טראמפ, ג'ו ביידן (צילום shutterstock, freepik)
נשיא ארצות הברית לשעבר דונאלד טראמפ רשם היום ניצחון גם בניו המפשיר, זאת לאחר הניצחון בשבוע שעבר באייווה והגדיל את הפער מיריבתו ניקי היילי בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארצות הברית 2024. טראמפ זכה ל-54.4% מהקולות לעומת 43.6 להיילי.
למרות הדיווחים על כך כי הפסד בניו המפשיר יגרום לפרישתה של היילי מהמרוץ לנשיאות, היא אמרה לתומכיה כי "המרוץ רחוק מלהסתיים, אני נשארת האופציה היחידה מול טראמפ. מועמדת של טראמפ היא ניצחון לביידן ולסגניתו קמלה האריס", טראמפ עצמו גם נאם מול תומכיו ואמר: "להיילי היה לילה רע מאד, היא נכשלה בגדול, בכל הסקרים אנחנו מובילים על ביידן כמעט בכל הסקרים נגד ביידן הנוכל".
טראמפ תקף גם את יריבתו ואמר: "ניקי היילי תמצא את עצמה תחת חקירה אם תנצח, אני יכול להגיד כבר עכשיו למה, היילי מתחזה, היא נושאת נאום כאילו היא ניצחה אבל היא הפסידה" וכינה אותה בין היתר "הוזה".
כזכור, טראמפ ניצח בשבוע שעבר בצורה מוחצת באיווה, מה שגרם לפרישתו של מושל פלורידה רון דה סנטיס, והערכה לפני הבחירות הייתה כי ניצחון גדול גם בניו המפשייר יגרום לפרישתה של היילי ויביא לקץ המרוץ, דבר אשר כרגע עדיין לא קרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה