בעולם

מת'יו פרי ממשיך להסתבך: זו הפרשה שמסעירה את אמריקה

חייו של השחקן המנוח מת'יו פרי היו רצופים בשערוריות וסערות רבות. לאחר מותו המפתיע בגיל 54, נחשפים פרטים נוספים באשר ליחסיו המפוקפקים עם נשים: תיאורים קשים על אלימות מילולית ופיזית. מקורבו טוען כי הטיח את חברתו בעוצמה על קיר, ונהג להתעלל במי שהייתה אמורה להיות אשתו.

מערכת ice |  1
מת'יו פרי (צילום freepik, יוטיוב/ Entertainment Tonight)
רק לפני חודשים ספורים הלך לעולמו מת'יו פרי, הלא הוא כוכב סדרת הקאלט "חברים" צ'נדלר בינג והוא בן 54 בלבד. לאחר מותו הממצאים העלו כי נטל מנת יתר של קטמין, בעוד בעבר ציין השחקן פעמים ספורות כי נגמל משימוש בסמים. הערב (חמישי) מקורביו של המנוח חשפו צד אפל בסיפורו האישי, שכלל רומנים, התפרצויות אלימות והמשך שימוש בחומרים מסוכנים – בסתר.
המידע החדש מאיים להכתים את מורשתו של פרי, שגופתו נמצאה בג'קוזי בביתו שבפסיפיק פאליסאדס. בספר הזיכרונות של פרי משנת 2022 הוא טען שהוא סוף-סוף פיכח לאחר נסיונות גמילה חוזרים ונשנים שבהם השקיע יותר מ-9 מיליון דולר. לאחר מותו מתברר כי הפרטים לכאורה אינם מדויקים. "האיש שהכירו הקרובים לו והאיש שהעולם ראה היו שני אנשים שונים", סיפר מקורבו.
בספרו "חברים, מאהבות והדבר הגדול הנורא" מתיו סיפר על חברתו הטובה מורגן מוזס שסייעה לו במאמצי הגמילה, וסיפר כי הצילה את חייו. מקורב לשחקן סיפר כי פרי תקף את מוזס פיזית, זרק אותה על הקיר ואז על המיטה. בעקבות התקרית האלימה, מורגן עזבה את עבודתה בסיוע למכורים וניתקה עמו קשר. בנוסף, נחשף כי לאורך השנים, וכשהוא נוהג לספר כי הוא נקי מסמים, פרי הכיר נשים צעירות מאוד דרך אפליקציות היכרויות ונהג להשתמש איתן בחומרים מסוכנים.
המקורב הוסיף כי פרי תקף באלימות גם את ארוסתו לשעבר מולי הורוביץ אחרי שהיא תפסה אותו בוגד בה לכאורה עם בחורה צעירה שהעניק לה מתנה ביום האהבה. הורוביץ התעמתה עם פרי שזרק עליה שולחן וקרא לה "משוגעת", וארוסתו ביטלה את הנישואין. מוזס והורביץ סירבו להגיב לפרטים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין את התולעים. (ל"ת)
    מזיג 01/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור