בעולם

נתניהו תחת מתקפה: חברת הקונגרס השתוללה - "רוצח עם מטורף"

רשידה טליב היא תומכת מובהקת בעמדות פרו-פלסטיניות, ופעמים רבות ניתן לומר שהיא אף מצדדת בעמדותיו של ארגון הטרור הרצחני חמאס. בסטורי בחשבון האינסטגרם האשימה את ראש ממשלת ישראל: "כל חבר קונגרס שיושב עם הרוצח הזה תומך בפושע מלחמה, לעולם לא נשכח"
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
חברת הקונגרס האמריקני, רשידה טליב, היא תומכת מובהקת בעמדות פרו-פלסטיניות, ומאז תחילת המלחמה ניתן לומר כי היא מצדדת פעמים רבות גם בארגון הטרור הרצחני חמאס. טליב היא עורכת דין ונציגת מישיגן בבית הנבחרים. בסטורי שהעלתה אמש (חמישי) ברשתות החברתיות תקפה במילים בוטות את רה"מ בנימין נתניהו. 
 
"רוצח עם מטורף. כל חבר קונגרס שיושב עם הרוצח הזה תומך בפושע מלחמה. לעולם לא נשכח", כתבה טליב על נתניהו בתגובה לדיווח על הצעתו לקדם הגירה מרצון של תושבי עזה. גם חברת הקונגרס אלכסנדרה קורטז ידועה בהתנגדותה הנחרצת לישראל, כאשר הביעה את מחאתה הנחרצת נגד ניתוק תשתיות האינטרנט ו"רצח העם" בעזה.
 
טליב תקפה נחרצות את נשיא ארה"ב ג'ו ביידן על תמיכתו במדינת ישראל. הנחתה לאחרונה אירוע עם קבוצות אנטי-ישראליות בבניין הקפיטול, אשר יקבע את הקמת המדינה היהודית כ"קטסטרופה". האירוע שכותרתו "נכבה 75 והעם הפלסטיני" משתמש במונח הערבי לאירועים סביב הקמת ישראל - נכבה. "ה-15 במאי מציינים 75 שנים לתחילת הנכבה, שפירושה 'קטסטרופה'". 
 
"לפני שבעים וחמש שנים, מיליציות ציוניות והצבא הישראלי החדש גירשו באלימות כשלושה רבעים מכלל הפלסטינים מבתיהם וממולדתם במה שהפך למדינת ישראל". מארגני האירוע אומרים גם שהם מקווים לחנך את חברי הקונגרס והצוות שלהם על "הנכבה המתמשכת שאליה ישראל ממשיכה להכפיף את הפלסטינים".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תגובה שגויה ?
    מיכל 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את חושבת שאם תגיני על החמס הוא יעשה לך הנחה את חיה בתוך חלום
    סגור
  • 1.
    חחחחחחחחחחחחחח
    wow 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחת מתקפה....................חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור