בעולם

לאחר שתינוק מצא את מותו: הצעצוע האהוב על הילדים יורד מהמדפים

כמות סוגי הצעצועים שיש היום לילדים היא בלתי נגמרת וכל הזמן אנו שומעים על עוד ועוד צעצועים אשר מתגלים כמסוכנים לילדים שמשחקים איתם. לאחר שהגיע כמעט לכל בית בעולם כעת הצעצוע האהוב על הילדים יורד מהמדפים ומוגדר כמסוכן מאד
מערכת ice | 
המדינה שמוכנה לשלם לכם לעשות ילדים (צילום shutterstock)
אין הורה שלא חרד מכך שילדו יבלע את אחד מהמשחקים הקטנטנים שיש בכל בית שבו יש ילדים. אחד מהצעצועים שבעשרות השנים האחרונות הפך לחובה כמעט בכל בית הוא חרוזי המים, אותן "גולות" ספוגיות העשויות מפולימרים, אשר נמכרות בשלל צבעים והפכו למבוקשים מאד בקרב הילדים.
הבעיה עם אותם חרוזי מים היא היכולת שלהם להתרחב לגודל של כדור טניס, מה שיכול להוות סכנת מטורפת עבור ילדים אשר בולעים את החרוזים ויכולים להיתקע בגרונם. לאחר שתינוק בן שנתיים מצא את מותו בעקבות מקרה דומה, ילד נוסף נפצע קשה ומספר דיווחים על חנק שהסתיימו לבסוף ללא פציעות, כעת הרשתות הגדולות בארצות הברית מורידות את המשחק האהוב מהמדפים.
הרשתות אמזון, טרגט ווולמארט, אשר נחשבות לשחקניות הגדולות בשוק הקמעונאות בארה"ב, פרסמו הודעות לאחר שהמקרים הקשים עלו לכותרות, בהן הודיעו על שינוי המדיניות שלהן בכל הקשור למכירת אותם חרוזים. חלק מהן הורידו את המוצר לגמרי מהמדפים וחלק עדכנו את האזהרות על המוצר והורידו רק את המוצרים המשווקים לילדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה