דיגיטל וטק

GTA VI נחשף בטריילר ראשון: מתי המשחק האהוב יגיע לחנויות?

לאחר חודשים של שמועות והדלפות, חברת Rockstar, שחררה את הטריילר הראשון של סדרת המשחקים במצליחה ביותר בהיסטוריה GTA. בדומה לשאר המשחקים גם הפעם השחקנים יגלמו דמויות של עבריינים, אך הפעם החברה הכי שינוי מרענן במיוחד
מערכת ice | 
GTA 6 (צילום צילום מסך יוטיוב)
סדרת המשחקים Grand Theft Auto, כבר שברה את השיא ונחשבת לסדרת משחקי המשחקי וידיאו הנמכרת ביותר בהיסטוריה. אתמול (שלישי), כמעט עשור לאחר שחרור המשחק החמישי, חברת Rockstar, שחרר טריילר ראשון לפרק השישי של סדרת המשחקים האהובה אשר צפוי לצאת לחנויות בשנת 2025.
אז לאחר צפייה בטריילר הנה כל מה שאנחנו יודעים: קודם כל, בדומה למשחקים דומים גם הפעם, החברה בחרה לקחת עיר אמיתית וגדולה בארה"ב וליצור עיר אשר דומה לה. הפעם, מדובר בעיר ויס סיטי, אשר מבוססת על מיאמי, אך בניגוד לפעם הקודמת בה המשחק התרחש בויס בסיטי, בפעם, המשחק יתרחש בגרסה המודרנית של העיר.
רוקסטאר, אוהבת בכל משחק ללעוג לתרבות המודרנית, כמו לדוגמא ב-GTA IV עם אתרי ההיכרויות או ב-GTA V עם כוכבי הטלויזיה בארה"ב. כעת, החברה שלבה בטריילר, רשת חברתית דמויית טיקטוק.

הלוגו של המשחק החדש, קרדיט: צילום מסך/יוטיוב.
לפי המידע מן הטריילר, השינוי המרכזי שיגיע עם המשחק הוא העובדה שלראשונה בתולדות סדרת המשחקים, שיצאה לפני 25 שנה, אחת הדמויות הראשויות היא נשית עונה לשם לוסיה. נכון לעכשיו, לא ידוע הרבה על הדמות החדשה ועוד פחות ידע על בן זוגה אשר מופיעה לצידה במהלך הטריילר.
החברה ציינה כי נכון לעכשיו, GTA VI הוכרז אך ורק לפלייסטיישן 5 ו-Xbox Series S/X. כאשר יקח זמן רב עד שתשוחרר גרסת המחשב האישי של המשחק. סדרץ המשחקים האהובה חוגגת 25 שנים ובכל פעם שיוצא חלק חדש בסדרה הוא שובר את שיאי המכירות. המשחק הקודם בסדרה, GTA V, אשר יצא בשנת 2015, מכר מעל 190 מיליוני עותקים, מה ששם אותו במקום השני בטבלת מכירות של כל הזמנים, מאחורי מיינקראפט עם 300 מיליוני עותקים.
 
הפופולריות של המשחק נובעת בין השאר בזכות הרכיב מרובה-השחקנים שלו, GTA Online, שעודנו אחד ממשחקי האונליין הפופולריים ביותר והרווחיים ביותר בתעשייה. הפופולריות המתמשכת של GTA Online היא גם אחת הסיבות העיקריות, יש להניח, לכך ש-GTA VI נמצא בפיתוח כבר מעל עשור.
במהלך השנתיים האחרונות, החברה כשלה בכל הנוגע לשמירה על סודיות בנוגע לפיתוח של המשחק. כאשר, לאורך הזמן האקרים הצליחו לפרוץ למאגרי החברה ולהדליף מידע נרחב על המשחקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה