בעולם

אנג'לינה ג'ולי בחשיפה כואבת: "חוויתי שיתוק, הוליווד מקום לא בריא"

הכוכבת סיפרה בראיון על הפרידה מבעלה הקודם בראד פיט ב-2016, לאחר ויכוח אלים במטוס שכלל את ילדיהם לכאורה. מאז השניים בקרבות משפטיים קשים: "היינו צריכים להחלים. יש דברים שהיינו צריכים להחלים מהם. בלוס אנג'לס אין לי באמת חיי חברה, המשפחה והילדים הם האנשים הכי קרובים אלי ואל חיי, והם החברים הקרובים שלי"
מערכת ice |  3
אנגלינה גולי (צילום Gage Skidmore / flickr)
אין ספק שאחת האכזבות הגדולות של הישראלים ברשת, הייתה השחקנית ההוליוודית, אנג'לינה ג'ולי, מה-A ליסט של הוליווד, שהביעה תמיכה הזויה למדי בצד הפלסטיני במלחמת 'חרבות ברזל' והתעלמה מאירועי האונס, הביזה, עריפת הראשים ושריפת האנשים בחיים בצד הישראלי.
אבל בראיון למגזין WSJ. זוכת האוסקר, חשפה מה עובר עליה: "הגוף שלי מגיב חזק מאוד ללחץ, רמת הסוכר שלי עולה ויורדת, פתאום היה לי שיתוק משהו כמו שישה חודשים לפני הגירושים שלי"..

כזכור, הכוכבת ובעלה הקודם השחקן בראד פיט נפרדו ב-2016, לאחר ויכוח אלים במטוס שכלל את ילדיהם לכאורה. מאז השניים בקרבות משפטיים קשים: "היינו צריכים להחלים. יש דברים שהיינו צריכים להחלים מהם. בלוס אנג'לס אין לי באמת חיי חברה, המשפחה והילדים הם האנשים הכי קרובים אלי ואל חיי, והם החברים הקרובים שלי".
עוד היא חשפה: "אנחנו שבעה אנשים שונים מאוד, וזה הכוח שלנו. עולם הקולנוע? זה חלק ממה שקרה אחרי הגירושים שלי. איבדתי את היכולת לחיות ולטייל כמו בחופשיות. אני אעבור כשאוכל, גדלתי במקום די רדוד. מכל המקומות בעולם, הוליווד היא לא מקום בריא. אז אתה מחפש אותנטיות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    וזה רק ההתחלה
    אדי 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חושבת שללכלך על העם הנבחר זה בסדר? עכשיו תקבלי מכות קשות!
    סגור
  • 2.
    עונש
    רעות 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא נורא אלה החיים עוד הרבה מאוד שיתוקים מחכים לך ריקה מתוכן ואנושיות
    סגור
  • 1.
    אנג'לינה ג'ולי
    ענבל מנור 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גב' נכבדה, בבקשה על תרכבי על גב הבטחון שלנו כדי להשיג תשומי. קצת להפעיל את הראש ולבדוק עובדות לפני שמפרסמים משהו, לא הזיק לאיש.
    סגור