ויראלי

אנג'לינה ג'ולי חוטפת ממגישת רשת 13: "חמאס בדרך אלייך"

כוכבת האח הגדול לשעבר עינב בובליל כתבה נגד כוכבת הענק שהגנה על עזה והאשימה את ישראל בפשעי מלחמה: "את בורה, גם סתומה ומטומטמת", מגיש חדשות 12 אורן וייגנפלד כתב: "לפחות לאבא שלך יש הגינות". מירי מיכאלי הוסיפה: "חמאס בדרך אליך אנג'י. אם ישראל לא תחסל את חמאס".
מערכת ice |  5
מירי מיכאלי (צילום אינסטגרם/ מירי מיכאלי)
אחרי שהתבזתה עם פוסט מנותק לגמרי ממה שקורה במלחמת 'חרבות ברזל', אנג'לינה ג'ולי שתקפה את ישראל במסרים קשים ולא נכונים, כשגם האשימה את המדינה בפשעי מלחמה וכתבה כי עזה היא קבר אחים, החלו הסלבס בישראל לתקוף אותה בחומרה.
אסי עזר כתב לג'ולי: "עצוב שכאמא לשישה ילדים אין לך שום דבר לומר על הילדים שנשרפו בעודם בחיים, הילדים שנחטפו לעזה, אביגיל בת ה-3 ראתה את הוריה נטבחים ועכשיו היא בעזה לבדה. עצוב שאת מתעלמת מתמונות גופות התינוקות השרופים". 

שופטת מאסטר שף לשעבר מיכל אנסקי כתבה על היחסים הקשים של השחקנית עם אביה השחקן ג'ון וויט שדווקא תומך בישראל: "תסביכי מערכת יחסים לקויה ולא מספקת של השחקנית עם אביה השחקן (ג'ון וויט), מה שמוביל למרד והחלטה לא נבונה, היא כנראה כועסת על אביה תומך ישראל".
כוכבת האח הגדול לשעבר עינב בובליל כתבה: "את בורה, גם סתומה ומטומטמת", מגיש חדשות 12 אורן וייגנפלד כתב: "לפחות לאבא שלך יש הגינות". מירי מיכאלי הוסיפה: "חמאס בדרך אליך אנג'י. אם ישראל לא תחסל את חמאס".
מורן אטיאס המשיכה את הקו: "את מעודדת אלימות וגזענות בגלל הפוסט הלא מאוזן ולא תואם מציאות. חבל שאת מעודדת עוד שנאה, איך את עוזרת? תשחררי את החטופים שלנו". ירדן הראל רשמה: "אפילו לא אף מילה על מה שקרה לנו בשבעה באוקטובר". שיר אלמליח זעמה: "למה את לא מזכירה את ה שהם עשו לנו בשבעה באוקטובר, רצחו משפחות, ילדים, תינוקות, זקנים, חמאס משתמש באזרחים שלו כמגן אנושי. תתביישי שאת מאמינה לשקרים שלהם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    סוף הדרך
    אסף 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני גמרתי אתך את הסיפור אוהבת מחבלים שכמוך!!!
    סגור
  • 4.
    ב ww2 היא היתה מגינה על הנאצים (ל"ת)
    יולי 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אנג׳לינה גולי
    שרית 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנג׳לינה גולי .הלואי שהחמס יתפסו אותה ויתעלו בגוף שלה ואז יגמרו אותה .אמן נבלה .פח זבל .מה בחורות שאוהבים ערבים כנראה .גויה מסריחה
    סגור
  • 2.
    ישראל
    ישראל 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעזרת השם יחטפו את הילדים שלה
    סגור
  • 1.
    הכי מכוערת
    תמי 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה יפה כך מטומטמת ומכוערת בנשמה שלה תנו לה קלטת של הטבח שתראה
    סגור