ויראלי

גם אנג'לינה ג'ולי נגדנו: "הפצצה מכוונת של אוכלוסייה, ילדים נרצחים"

השחקנית ההוליוודית מצטרפת למבקרים את ישראל על התקיפות בעזה. היום פרסמה פוסט בו היא מכנה את עזה "בית סוהר פתוח" ומאשימה את העולם בשיתוף פעולה עם ישראל בהרג משפחות
מערכת ice |  2
אנגלינה גולי (צילום Gage Skidmore / flickr)
גם השחקנית אנג'לינה ג'ולי תוספת צד במלחמה בין ישראל לחמאס, והוא לא הצד שלנו: בפוסט שפרסמה היום באינסטגרם שלה, היא תוקפת בחריפות את ישראל ויוצאת נגד הפשעים המבוצעים נגד אוכלוסיית עזה, לדבריה.
 
"זוהי הפצצה מכוונת של אוכלוסייה לכודה שאין לה לאן לברוח", כתבה ג'ולי, והוסיפה תמונה של ההרס בעזה. "עזה היא בית סוהר פתוח מזה כמעט שני עשורים והופכת במהירות לקבר אחים. 40 אחוז מההרוגים הם ילדים חפים מפשע. משפחות שלמות נרצחות, בזמן שהעולם צופה, ובתמיכתן הפעילה של ממשלות רבות.
"מיליוני אזרחים פלסטינים - ילדים, נשים, משפחות - נענשים באופן קולקטיבי כשעושים להם דה-הומניזציה, וכל זאת תוך מניעת מזון, תרופות וסיוע הומניטרי בניגוד לחוק הבינלאומי. בסירוב לדרוש הפסקת אש הומניטרית וחסימת מועצת הביטחון של האו"ם לכפות אחת על שני הצדדים, מנהיגי העולם שותפים לפשעים אלה".

כזכור, בשבוע שעבר פרסמה אנג'לינה ג'ולי פוסט קצת יותר מאוזן, בו ציינה שמה שקרה בישראל הוא מעשה טרור, אבל לא יכול להצדיק את החיים התמימים שאבדו בהפצצת אוכלוסייה אזרחית בעזה, שאין לה לאן ללכת, אין לה גישה למזון ומים, אין אפשרות לפינוי ואפילו לא את זכות האדם הבסיסית לחצות גבול כדי לחפש מקלט".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כשאומרים באנגלית piece of shit, בדיוק מתכוונים אליה.
    משה דנינו 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    piece of shit !
    סגור
  • 1.
    שתישק לי בתחת
    נתן סולומון 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כוכבת גדולה..יכולה לנשק לנו בתחת!
    סגור