עסקי ספורט

70 מיליון דולר: אלוף הפורמולה 1 בין הספורטאים המרוויחים בעולם

אחד מענפי הספורט היקרים והיוקרתיים בעולם, שאינו חשב בין האהובים בישראל, הפורמולה 1, הופכת מדי שנה למכונת כסף משומנת יותר ויותר, ומי שהרוויח מזה ללא ספק השנה הוא כמובן מקס ורסטאפן
מערכת ice | 
סימולטור פורמולה 1 (צילום יחצ אורקל)
נהג המרוצים המוביל של קבוצת רד בול רייסינג טים בפורמולה 1, מקס ורסטאפן, קטף השנה עוד אליפות עולם, שלישת במספר ונראה כי אין לו שום תכנון לעצור בקרוב. עם התארים והתהילה מגיע גם התשלום והוא ללא ספק מכובד ושם את ורסטאפן בין הספורטאים המרוויחים ביותר בעולם.
לאחר שלאורך שנים לואיס המילטון תפס את מקום הנהג המרוויח והיוקרתי ביותר בסבב, ורסטאפן לא רק עוקף אותו על המסלול, אלא גם בטבלת המרוויחים. ורסטאפן כבש את פסגת הטבלה עם 70 מיליון דולר ששלשל לכיסו בשנה החולפת כשהוא מותיר אחריו את לואיס המילטון, לאחר עונה מאכזבת ונטולת בונוסים, עם 55 מיליון דולר בלבד.
סבב הפורמולה 1 הוא אחד מענפי הספורט היקרים בעולם, עם 10 קבוצות, 20 נהגים, שתי מכוניות מרוץ מהמתקדמות בעולם ומוסך שלם שאותו הקבוצות מעבירות ממדינה למדינה לאורך השנה, כמות הכסף שזורם במוסכי הקבוצות של ענף הספורט הזה הוא מדהים ולא נראה שיש לזה סוף.
 
כמובן שככל שהוצאות הקבוצות גבוהות יותר והן ללא ספק גבוהות, הפרסום של הספונסרים מניב להן רווחים אדירים, בנוסף למרצ'נדייס שנמכר כמו מים זורמים בקרב אוהדי הפורמולה, לא מן הנמנע כי הפורמולה 1 הוא ענף הספורט שבו מתגלגל הכסף הגדול ביותר מענפי הספורט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה