בעולם

ביום הזיכרון הבריטי: צעדת ענק בלונדון לתמיכה בפלסטינים

עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל שנכפתה על מדינת ישראל ב-7 באוקטובר, החלו להתקיים הפגנות תמיכה בפלסטינים ברחבי העולם. צעדת ענק כמו זאת שהתרחשה היום בלונדון לא זכורה כבר שנים רבות
מערכת ice | 
לונדון (צילום ויקיפדיה)
בבריטניה היום (שבת) ציינו את יום הזיכרון הבריטי, מה שאמור להיות יום המתאפיין בסממנים לאומיים בריטים וגאווה לאומית מקומית. דווקא ביום זה החליטו התומכים הפרו פלסטינים הרבים שנמצאים באנגליה ובפרט בלונדון, לקיים צעדת ענק בהשתתפות מאות אלפי אנשים ברחבי בירת אנגליה.
קריאות נגד ישראל נשמעו ברחבי העיר ורחובות רבים נחסמו בעקבות צעדת הענק שקיימו המפגינים. דגלי אש"ף נראו בכל פינה ואף קריאות נאצה רבות הושמעו במהלך הצעדה. כלי תקשורת בבריטניה וגם המון תושבים אנגלים, בשונה משנים קודמות, החליטו שנמאס להם.
ארגוני ימין באנגליה החליטו לקיים היום הפגנות נגד ובחלק מהמקרים נרשמו עימותים קשים, שחלקם אף הגיעו לעימותים פיזיים, למרות כמות השוטרים והסדרנים העצומה שניסתה לאבטח את האירוע השנוי במחלוקת. בבריטניה החשש הגובר מאירועים כמו שראינו בישראל גוברים ונראה שבממלכה כמו בעוד מקומות באירופה, התחילו להבין את הצרה שנקלעו אליה.
 
לאחרונה ואולי בעקבות אירוע ה-7 באוקטובר בישראל, אירופאים רבים כבר לא חוששים להגיד את אשר על ליבם, ולהביע את החשש הגובר שמא המוני הפליטים שנכנסו למדינה בשנים האחרונות, ימיטו אסון על היבשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה