ויראלי

סרטון הזוועות הוקרן בהוליווד - וזה נגמר בקטטה מחוץ לאולם

ביוזמת גל גדות וירון ורסנו הוזמנו בכירי הוליווד לצפות בסרטון המתעד את מאורעות הטבח הנורא ב-7 לאוקטובר. תומכים פרו-פלסטינים ותומכי ישראל התעמתו מחוץ למקום ההקרנה
מערכת ice | 
קיבוץ בארי לאחר פלישת מחבלים (צילום פלאש 90/ אדי ישראל)
סרטון הזוועות שהפיק דובר צה"ל על מאורעות הטבח הנורא ב-7 באוקטובר הוקרן אמש בפני כמה מאות צופים מתעשיית הבידור בהוליווד. ההקרנה התקיימה במוזיאון הסבלנות בלוס אנג'לס ביוזמת הכוכבת הישראלית גל גדות (שלא נכחה במקום) ובעלה ירון ורסנו.
לפי עדויות נוכחים במקום, חלק מהצופים יצאו באמצע, ומי שנותרו עד הסיום יצאו כשהם מזועזעים ובוכים. בהקרנה נכח גם שגריר ישראל באו״ם גלעד ארדן, שאמר לצופים כי הסרט ״ישנה את הצורה בה אתם רואים את המזרח התיכון ואת הדרך שבה אתם רואים את המלחמה בעזה״.

כל הנוכחים בהקרנה נדרשו להפקיד את הטלפונים הניידים בכניסתם למוזיאון ולחתום על כתב הסכמה לצפייה בסרט. מחוץ לאולם התאספו מבעוד מועד מפגינים תומכי עזה עם דגל פלשתין וממולם התקבצו עשרות תומכי ישראל. המשטרה המקומית נערכה מראש עם אבטחה כבדה. למרות זאת, בין הניצים פרצו עימותים אלימים מחוץ למוזיאון, בהם אנשים הוכו ורוססו בגז מדמיע.
 
בעקבות שמועות שרצו היום ברשת, דובר צה"ל הבהיר כי סרט הזוועות לא דלף לרשתות החברתיות: "הסרט מוקרן באופן מצומצם למקבלי החלטות, גורמי תקשורת ומשפיענים בארץ ובעולם בכפוף לתנאים מחמירים ובליווי נציג צה"ל או גורם מוסמך מטעמו", מסר דובר צה"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה