תקשורת ומדיה

"ללא שמץ הגינות": העיתון הפופולרי בארה"ב מתייחס למלחמה בעזה

הניו יורק פוסט במחווה מפתיעה למען ישראל: על שער העיתון הוחלט לבצע שיימינג לפעילה פרו-פלסטינית שתלשה שלטים עם תמונות החטופים שנתלו ברחובות. על גבי העמוד הראשון הוצב מסר מהדהד: "פעילה אנטי ישראלית באקט של שנאה, חמאס נשבעו להרוג יהודים שוב ושוב"
מערכת ice | 
פעילה פלסטינית תולשת שלטי חטופים. שער הניו יורק פוסט (צילום NYPOST)
אל מול מאמצי ההסברה הבין-לאומית והאנטישמיות הרבה באירופה, התקשורת העולמית נגועה במידה ניכרת בעמדות פרו-פלסטיניות. רק אצל כלי התקשורת האמריקניים, נרשמת באופן מובהק תמיכה בישראל. ניכר כי ארה"ב מעניקה לישראל את תמיכתה החשובה במערכה, ומספקת לה רוח גבית גם בקרב על ההסברה.
אתמול מפרסם עיתון הניו יורק פוסט הפופולרי, על עמוד השער שלו, את תמונתה של פעילה אנטי ישראלית - התולשת את תמונות החטופים. "פעילה אנטי ישראלית תולשת את תמונות החטופים באקט של שנאה, ללא שמץ של הגינות", כתב העיתון בשער, "חמאס נשבעו להרוג יהודים שוב ושוב".
 

בעמוד השער של עיתון הסאן הבריטי, התפרסמו אתמול תמונותיהם של 32 הילדים הישראלים שנחטפו על ידי ארגון הטרור הרצחני חמאס. "החזירו אותם הביתה", נכתב בשער, "32 ילדים חפים מפשע נחטפו על ידי טרוריסטים. זאת הסיבה בגללה ישראל מוכרחה להילחם ברוע של חמאס".

שער עיתון הסאן הבריטי (צילום: סאן)
השבוע השלימה דוברות משטרת ישראל ביחד עם דובר צה"ל ומטה ההסברה הלאומי,  סיור לעיתונאים זרים במחנה שורה. במהלך חמשת הסיורים שבוצעו עד כה, נחשפו מאות עיתונאים זרים מעשרות רשתות מרחבי העולם, לזוועות מעשי ההתקפה של החמאס נגד אזרחים.

בסיורים סקרו מפקדים ממערך הזיהוי הפלילי והחקירות, שוטרים רופאים ומתנדבים את עבודת הזיהוי המורכבת ואת המראות הקשים שהעידו על האכזריות הרבה כלפי החללים, כפי שנחשפו אליהם במהלך הזיהוי. הכוח המניע את השוטרים העובדים מסביב לשעון הוא לתת מענה מהיר ומדויק למאות משפחות המבקשות לדעת מה עלה בגורל קרוביהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה