בעולם

אלפי משתתפים בעצרת תמיכה בישראל בקנדה: "לשחרר מיידית את החטופים"

אלפי משתתפים בעצרת תמיכה בישראל הנערכת כעת במונטריאול, קנדה וקוראים לשחרור המיידי של 239 בני הערובה הישראלים המוחזקים בשבי החמאס, בין הנואמים בהפגנה קונסול ישראל פול הרשהורן ויו"ר עמותת החייל הדרוזי קופטאן חלבי
מערכת ice | 
הפגנה למען ישראל במונטריאול (צילום יחצ)
עצרת גדולה של תמיכה בישראל מתרחשת בשעות אלה בכיכר ויקטוריה אשר נמצאת במונטריאול קנדה. כרזת העצרת קוראת לתושבי מונטריאול להתאחד בתמיכה במשפחות החטופים, להתפלל לשלומם ולדרוש את שחרורם המיידי.
״אנו קוראים לכל תושבי מונטריאול, להתאחד ולדרוש את השחרור המיידי של 239 בני ערובה, גברים נשים וילדים, אשר מוחזקים עי החמאס. ביחד נתפלל, נקרא לעולם ולמנהיגים שלנו, לוודא את שלומם ושחרורם המיידי של בני הערבה עזרו לנו להביא אותם הביתה “ אלפים  משתתפים פקדו את כיכר ויקטוריה
בין הנואמים פול הרשהורן קונסול ישראל ויושב ראש העמותה לקידום החייל הדרוזי קופטאן חלבי הנמצא במסע הסברה בקנדה, למען ישראל. מסע זה שהחל לפני כשבוע, נועד לשקף לקהילות את פשעי המלחמה של החמאס. כישראלי דרוזי וכפטריוט ישראלי, קופטאן חלבי נלחם גם בBDS ומטרתו העיקרית להראות את הפנים היפות של ישראל בעולם.

כמו כן להסביר לקהילות על אחוז הגיוס המרשים של הדרוזים, שהוא 83%, ברובו לחילות השדה (חי"ר) ותומכי לחימה. אלפי חיילים דרוזים לוחמים וקצינים משתתפים בלחימה להגן על המדינה בכל החזיתות ומביאים גאווה וכבוד רב לעדה הדרוזית הפטריוטית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה