בעולם

אוטובוס נפל מגשר בוונציה - 21 בני אדם נהרגו, בהם ילדים

תאונת דרכים מחרידה בוונציה. אוטובוס שהסיע 40 תיירים נפל מגשר ועלה באש. בתאונה היו 21 הרוגים, ובהם ילדים. כמו כן, בין הפצועים קשה ישנם ילדים להורים שנספו בתאונה
מערכת ice | 
התאונה בוונציה (צילום NBC News יוטיוב)
אירוע טרגי בוונציה. אתמול (שלישי) דווח כי אוטובוס חשמלי שהסיע 40 תיירים בגשר המוביל לוונציה נפל ממנו, התרסק ועלה באש. על פי הדיווחים העדכניים ישנם 21 הרוגים בתאונה המחרידה, וכ-5 תיירים נוספים נמצאים במצב קשה. יש לציין כי לא היו תיירים ישראלים על האוטובוס.
לפי הדיווחים מהזירה, היה רגע שבו נשמע קול שבר רם ואז האוטובוס עבר דרך הגדר בצידי הגשר וצנח מטה כ-15 מטרים. האירוע צולם במצלמות אבטחה שהיו באזור, וכעת המשטרה חוקרת את האירוע. 
אחד הקשיים שעימם המשטרה צריכה להתמודד היא העובדה שבתאונה נהרג הנהג של האוטובוס, וכך היא תתקשה יותר בלהבין מה בדיוק הוביל לתאונה. כמו כן, מעטים מהניצולים כשירים רפואית לשוחח עם החוקרים.
לפי החברה מדובר בנהג בעל ותק של 7 שנים בחברה, וכי הוא היה מנוסה מאוד. על כן, לפי הערכות נוכחיות הסיבה ההגיונית ביותר לתאונה היא שהנהג חש ברע ברגע והדבר הוביל לסטיית כלי הרכב הצידה. 
כמו כן, בעת זו ידוע כי התיירים על האוטובוס הגיעו מאוקראינה, אוסטריה, ספרד ועוד. מתברר כי שני תיירים גרמנים, בני 7 ו-13, מטופלים בבית חולים מקומי, אך הוריהם נהרגו בתאונה. לא מדובר במקרה היחיד באירוע זה, ועל כן הוקם מתחם טיפול וסיוע בקרבת בתי החולים שבהם ישנם ניצולים מהתאונה.
עדים נוספים שראו את התאונה אמרו כי הם ניסו לגשת ולנסות לחלץ את הכלואים מהאש, אך זו האחרונה הייתה חזקה מדי. כל שנותר להם לעשות זה לשמוע את הצעקות של הנספים ולהמתין לסיוע מהרשויות. ראש ממשלת איטליה, מלוני, פרסמה הודעה רשמית שבה השתתפה בצערן של המשפחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה