בעולם

פגישת נתניהו וביידן: "איראן לעולם לא תשיג נשק גרעיני"

הפגישה שראש הממשלה חיכה לה במשך תשעה חודשים החלה. בפתח הפגישה שמתקיימת במבנה האו"ם בניו יורק, ביידן אמר: "נדון על הערכים הדמוקרטיים המשותפים, הפרדת רשויות ואיזונים ובלמים"
מערכת ice | 
רה"מ נתניהו ונשיא ארה"ב ביידן (צילום עמוס בן גרשום/ לעמ)
ראש הממשלה בנימין נתניהו החל את פגישתו עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בשולי עצרת האו"ם. הפגישה החלה לאחר שראש הממשלה נתניהו חיכה לנשיא ביידן שאיחר ב-20 דקות. בתחילת הפגישה הנשיא ביידן אמר: "נדון על הערכים הדמוקרטיים המשותפים, הפרדת הרשויות והאיזונים והבלמים ברשויות שלנו."
בסיום הפגישה של השניים, נתניהו צפוי להיפגש גם עם מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש ועם נשיא דרום קוריאה יון סוק-יאול. כזכור, ראש הממשלה נתניהו רצה תחילה להיפגש עם ביידן בבית הלבן כנהוג, בממשל האמריקאי סירבו לכך והפגישה נאלצה להתקיים בבניין האו"ם.
ראש הממשלה נתניהו נועד אמש (שלישי) עם מספר בכירים וביניהם קנצלר גרמניה אולף שולץ, נשיא פרגוואי סנטיאגו פניה, נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי ונשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן.
כזכור, את הביקור של נתניהו בארצות הברית מלווים כל העת פעילי המחאה נגד המהפכה המשפטית. פעילים הפליגו בסירה והקרינו מיצג מחאה עוקצני על גבי קירות כלא אלקטרז המפורסם, הנמצא על אי מבודד בכניסה למפרץ סן פרנסיסקו.
בסרטון שעלה ברשתות החברתיות ניתן לראות כלי שיט מגיע סמוך לשערי הכלא ומקרין את השקופיות "ברוך הבא ביבי" עם תמונת ראש הממשלה מאחורי סורגים, "ברוך הבא לאלקטרז ביבי", ו"נתניהו דיקטטור במנוסה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה