בעולם

מגמה מדאיגה: כך ניו-יורק וקליפורניה הפסידו כל אחת טריליון דולר

ניו יורק וקליפורניה הפסידו כל אחת טריליון דולר לאחר שחברות פיננסיות גדולות עברות לטקסס ופלורידה. כתוצאה מהמעבר החברות לוקחות עמן עסקים גדולים
מערכת ice |  1
ניו יורק (צילום freepik)
חברות פיננסים גדולות הנוהרות לטקסס ופלורידה עלו לניו יורק וקליפורניה טריליון דולר. היציאה עלתה באובדן של מקומות עבודה בשכר גבוה והכנסות ממסים. המגמה החלה כשמחירי הבתים במיאמי נוסקים ובמקביל משרדים חדשים צצים.
היציאה גרמה לחוף הצפון-מזרחי והמערבי להחמיץ משרות בשכר גבוה והכנסות ממסים בעוד שטקסס ופלורידה מוכנות להתחיל לקצור את ההכנסות שיגעו בעקבות המעבר של החברות שמחפשות הזדמנויות חדשות. בעוד מחירי הדיור במיאמי מטפסים ומתחילה הבנייה של שלל משרדים חדשים, טקסס ממשיכה לקבל בברכה חברות מובילות בתעשייה, מומחי בנקאות ועובדי חברות ניהול הון.
טסלה צפויה להוציא 770 מיליון דולר בהרחבת 'Gigafactory Texas' שבסיסה באוסטין שנפתחה באפריל בשנה שעברה. מספר המשרות בתחום הפיננסים והביטוח טיפס ב-33% בדאלאס בעשר השנים האחרונות - יותר מכפול מהממוצע הארצי.
"בטקסס יש כלכלה פורחת, אוכלוסייה גדולה וצומחת במהירות, מבנה תעשייתי מגוון מאוד, וכל זה הוביל להתפתחות מהירה של מגזר השירותים הפיננסיים", ברנרד ויינשטיין, פרופסור אמריטוס לכלכלה יישומית באוניברסיטת צפון טקסס בדנטון, אמר ל-Investment News.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפרוגרס גורם לביזה והברחת משקיעים
    פלוייד 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין אף הסבר בכתבה למה חברות ענק החליטו יום אחד להוציא את כל ההשקעות שלהם מעמק הסיליקון ומניו יורק. למה לא לספר לקוראים מה קורה בערים הללו וממה זה נובע?
    סגור