בעולם

KFC למבוגרים בלבד? זו המנה המטורפת שתציע הרשת

בבריטניה הושק רום חדש במהדורה מוגבלת, בשיתוף המותג הבריטי Dead Man’s Fingers הפופולרי, אבל ללקוחות בישראל יש לא מעט סיבות להתאכזב
מערכת ice | 
KFC ישראל (צילום יחצ)
התפריט של KFC מקבל תפנית מפתיעה במיוחד. לצד באקט כנפי העוף המטוגנים תוכלו לקבל משהו קצת יותר מרענן מרוטב. הרשת נכנסת לראשונה לתחום המשקאות האלכוהוליים, ובבריטניה הושק רום חדש במהדורה מוגבלת, בשיתוף המותג הבריטי Dead Man’s Fingers הפופולרי
המשקה החדש, שקיבל את השם Dead Man’s Fingers x KFC 11 Herbed and Spice Rum, מגיע על רקע ההשראה מהמתכון הסודי של KFC הנקרא "11 התבלינים והעשבים".

המותר תואר כך: "הרום משלב את הטעם המסורתי של Dead Man’s Fingers, שבו אפשר לאתר ביטויים של קרמל, וניל, אגוז מוסקט וסירופ סוכר, עם טעם התיבול הקלאסי של KFC מומלץ ליהנות ממנו בתוספת קולה או לתבל איתו פונץ':.
החדשות הפחות טובות הן שהמשקה החדש בכלל לא יוצע בסניפי הרשת עצמה בשום נקודה בעולם. אך ב-1 וב-2 בספטמבר יוקם פופ אפ מיוחד על חוף הים בעיירה האנגלית מרגייט (Margate) שם יוצא המשקה עם מנת KFC בחינם.
בנוסף, הרום ניתן לרכישה במחיר די גבוה של 25 ליש"ט, שהם כ-120 שקל בחנות הרשמית של Dead Man’s Fingers באונליין, אבל אם אתם מישראל שוב תשארו מאוכזבים כאשר המכירה לתושבי הממלכה המאוחדת בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה