כסף וצרכנות

הסניף החדש של KFC נפתח: זו העיר שהרוויחה

הרשת פתחה רשמית את הסניף החדש שלה ברחבת מגדל האופרה בסמוך לחוף תל אביב ולטיילת – בקרבה למרכז העיר ממזרח ולחוף ולאזורי התיירות ממערב
מערכת ice | 
KFC ישראל (צילום יחצ)
פתיחת הסניף בתל אביב הגיעה. לאחר ציפייה ארוכה של אוהדי המותג ובקשות חוזרות לסניף בעיר הגדולה, KFC פתחה היום (חמישי) רשמית את הסניף החדש שלה ברחבת מגדל האופרה בסמוך לחוף תל אביב ולטיילת – בקרבה למרכז העיר ממזרח ולחוף ולאזורי התיירות ממערב.
הסניף החדש נפתח לרגל הקיץ ויהיה פעיל עד חצות. פתיחת הסניף מצטרפת להצלחה של הרשת שבתוך שלוש שנים וחצי תתרחב ל-17 סניפים, לאחרונה פתחה הרשת שני סניפים נוספים - סניף G כפר-סבא (מס' 15) ובקרוב את סניף עיר ימים נתניה (מס׳ 16). הסניף החדש משקיף על חוף ימה של תל אביב, וממוקם ברחבת מגדל האופרה (מתחם הכנסת) שעברה שיפוץ מרהיב ודרמטי במיליוני שקלים - מה שהפך אותה לפנינה תיירותית עירונית וקולינרית המשדרת עוצמה לכל מי שמגיע אליה.
 
בסניף תל אביב החדש, כמו בסניפים נוספים, תציע KFC בירה לצד כל המנות האהובות של הרשת וכמו כן מתוכננים בהמשך משלוחים לאזורים קרובים בעיר. גם בסניף זה כמו ביתר הסניפים, יישמר המתכון המקורי של קולונל סנדרס. לצד זאת, החברה משיקה שירות חדש וייעודי להזמנת מנות ואיסוף עצמי Click& Collect. יובהר כי לא מדובר במשלוחים בשלב זה אלא בשירות הזמנות ואיסוף ע"י הלקוח מתוך האתר. כתובת האתר: kfc.co.il. לטובת עבודה בסניף החדש ובסניפי KFC נוספים הרשת מחפשת עובדים חדשים שיצטרפו למשפחה. למעוניינים ניתן לפנות דרך עמוד הדרושים באתר KFC.
עומר זיידנר, מנכ''לKFC  בישראל. ״KFC  מגיעה סוף סוף לתל אביב. אנו מגיעים בתנופה אדירה ושמחים להתמקם באחד המיקומים הנחשקים , המשודרגים והאייקונים של תל אביב. פתיחת הסניף מצטרפת לתכנית ההתרחבות המהירה של הרשת ומעידה על ההצלחה והפופולריות שלה. אנו נמשיך לעבוד ללא הפסקה על מנת לעמוד בביקוש האדיר של הישראלים לטעם האהוב של KFC ולהשיק סניפים חדשים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה