בעולם

לקוח ירה בעובד KFC בגלל הסיבה הכי לא צפויה

לקוח של סניף KFC בעיר סנט לואיס שבארה"ב, התאכזב מאד לשמוע שנגמר המלאי של מנת התירס האהובה עליו, והוא בחר להתמודד עם זה בצורה מאוד אכזרית - ירי על עובד המקום 
מערכת ice | 
סניף kfc (צילום wikimedia/ Emilio Mondrag?n)
קרה לכם פעם שהגעתם לסניף של חברת המזון המהיר המועדפת עליכם וגיליתם שבדיוק המנה שרציתם - לא נמצאת במלאי? ובכן זה בדיוק מה שקרה לתושב סנט לואיס לאחרונה אך הוא בחר להתמודד עם האכזבה בצורה מעט קיצונית מדיי. כיום המשטרה באזור מחפשת אחר אותו אדם שחבר לירות ולפצוע באופן אנוש עובד של סניף KFC.
על פי החשד, האדם הלא מזוהה הגיע לחניון הדרייב ת'רו של רשת KFC בעיר סנט לואיס ועובדי המקום ציינו בפניו שמנת תירס לא נמצאת באותו הרגע במלאי. הלקוח המאוכזב איים על העובדים דרך הספיקר שבו מבצעים את ההזמנה ואז נסע לכיוון חלון המסירה עם אקדח. 
אחד העובדים במקום, בן 25 בלבד, יצא אליו על מנת לשוחח עמו ולהרגיעו אז חזר דקות ספורות לאחר מכן אל תוך הסניף כאשר הוא מתלונן שהאדם ירה בו. העובד נלקח לבית החולים הקרוב עם פצעים חמורים באזור הבטן ובעוד שמצבו היה אנוש, אחר כך נודע שהוא התייצב.
האדם תוקף נמצא כנראה בשנות ה-40 או ה-50 לחייו אך המשטרה טרם הצליחה לזהות אותו ועושה מאמצים על מנת להבין במי מדובר ולעצור אותו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה