השוק

רשת KFC משנה את המתכון: מה נאלצה לשים בלחמניות?

רשת KFC באוסטרליה הודיעה ללקוחותיה שבעקבות השיטפונות האחרונים במדינה, שדות החסה הושמדו, והחסה תוחלף בכרוב: "לקוחות שמעדיפים לא לקבל את ההחלפה יכולים לבטל את הסכמתם"
מערכת ice |  1
KFC (צילום iStock)
אוסטרליה סובלת לאחרונה ממחסור חמור בירקות. בעקבות כך, רשתות המזון הגדולות נפגעות מכך, כשאחת מהן היא KFC, שמצאה דרך מקורית במיוחד להתגבר על המחסור, כשהחליפה את החסה בכרוב. כן, שמעתם נכון.
החברה פרסמה השבוע הודעה באתר האינטרנט המקומי שלה באוסטרליה שבה היא אמרה ללקוחות שהיא תוסיף כרוב לחלק מהמוצרים שלה מכיוון שגידולי החסה ברחבי הארץ הושמדו בשיטפונות האחרונים: "אנחנו משתמשים בתערובת של חסה וכרוב על כל המוצרים המכילים חסה עד להודעה חדשה".
עוד נכתב בהודעת הרשת כי "לקוחות שמעדיפים לא לקבל את ההחלפה יכולים לבטל את הסכמתם", אמרה הרשת. יצרני מזון בכל רחבי העולם מתמודדים עם מחסור מסוגים שונים כאשר האספקה ​​ממשיכה להצטמצם או להתעכב על ידי סדרה של משברים, כולל מחסור בכוח אדם הקשור למגפת הקורונה, מזג אוויר גרוע ומלחמה של רוסיה עם אוקראינה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני מבקש מ KFC בארץ כדלקמן:
    תרנגול כפרות 06/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להפסיק להעמיס את העוף במלח להשתמש בעוף יותר איכותי ופחות יבש להוציא מנות שאינן ספוגות בשמן ואם אפשר להגדיל טיפה את המנות הזערוריות ) בייחוד הכנפיים.
    סגור