כסף וצרכנות

לא ללקק את האצבעות: KFC העולמית נכנעה לקורונה

רשת העוף המטוגן תפסיק את השימוש בסלוגן "ללקק את האצבעות" המלווה אותה מאז 1956, מחשש שיוביל להדבקה בקורונה בקרב סועדים. KFC: "הסיסמה האיקונית לא מתאימה עוד לסביבה הנוכחית"
רועי בהריר-פרל |  1
סניף kfc (צילום wikimedia/ Emilio Mondrag?n)
המודעות הגבוהה להיגיינה בעידן הקורונה - בדגש על ניקיון הידיים והרחקתם מאזור הפנים - הובילה את רשת המזון המהיר KFC להפסיק את השימוש בסלוגן שמלווה אותה כבר 64 שנים, מאז 1956, Finger LIckin` Good ("ללקק את האצבעות"). מטבע הדברים, סלוגן שמעודד את הלקוחות ללקק את האצבעות לא מסתדר עם המציאות החדשה ועם הנחיות משרדי הבריאות במדינות הרבות שבהן פועלת הרשת שייסד דייויד הרלנד סנדרס (הידוע בכינויו קולונל סנדרס, שדמותו היא חלק מלוגו הרשת) לפני 90 שנים בדיוק (ב-1930).
מטעמה של KFC העולמית נמסר, בפשטות, כי "הסיסמה האיקונית לא מתאימה עוד לסביבה הנוכחית" וכי הסלוגן יוסר מכל המודעות החדשות של הרשת ויטושטש באלה הקיימות - הן ברשת והן בטלוויזיה. עם זאת, הסלוגן הוותיק ימשיך להתנוסס על מארזי המזון של KFC בסניפי הרשת ובמשלוחים, כשבנוסף לכך הרשת מבקשת להבהיר כי לא מדובר בביטול הסלוגן אלא רק ב"השהייה זמנית של הסיסמה". מתי היא תחזור? אין ספק שאם מישהו בעולם היה יודע, מצבנו היה טוב יותר.
בניגוד להצלחתה המסחררת בארצות הברית ובאירופה, KFC לא ממש הצליחה לחדור לשוק הישראלי עד לאחרונה. בשנות השמונים היא החזיקה כאן מעמד חודשים ספורים בלבד, ב-1993 היא פעלה עד 2002 עם סניף אחד בראשון לציון וב-2009 היא שרדה עד 2012. מתחילת השנה הנוכחית היא מפעילה שני סניפים בישראל  - אחד בדליית אל כרמל ואחד בנצרת - ומתכננת לפתוח 11 סניפים נוספים (כולל אחד בתל אביב). הקורונה מעכבת בינתיים את המהלך, אם כשיקרה, כנראה שלא נרצה ללקק את האצבעות, כל זמן שהקורונה עוד כאן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תלונה על סניף
    מחמוד 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם קול תנהגות של עובדים לא מתאימה היה לאנו קאב בטן מהאוכל מקום לא נקי ותנהגות לא נעימה של עובדות
    סגור