בעולם

זוועה בפארק המים: הבריכה התפרקה, 7 מבלים נפצעו

סרטון של כמה עשרות שניות מראה כיצד הדופן של הבריכה מתפרק תוך שניות, מה שהביא לכך שמיליוני ליטרים של מים נשפכו וגרמו לקריסת הבמות עליהם עמדו הלהטוטנים של הפארק הכי גדול בגרמניה
מערכת ice | 
פארק מים בסלובקיה (צילום ענת חרמוני פלאש90)
זוועה אמיתית בפארק המים הכי גדול ומפורסם בגרמניה. תאונה מחרידה הביאה לכך ש-7 מבלים נפצעו אחרי שהבמה עליה עמדו קרסה אל תוך הבריכה המרכזית במתחם. מבקרים אחרים הצליחו לתעד את המקרה מכמה זוויות, כולל מרכבת הרים סמוכה והסרטונים שברו את הרשת.
סרטון של כמה עשרות שניות מראה כיצד הדופן של הבריכה מתפרק תוך שניות, מה שהביא לכך שמיליוני ליטרים של מים נשפכו וגרמו לקריסת הבמות עליהם עמדו הלהטוטנים של הפארק.

בסך הכל, 7 אנשים נפצעו כאשר חלקם סבל משברים בעקבות נפילות מ-7 מטרים. ועדיין, מדובר בנס כאשר כולם הוגדרו במצב קל ופונו לבית החולים לבדיקות. המשטרה המקומית פתחה בחקירת האירוע ומה הנסיבות שהובילו לו.
 
יש להזכיר כי פארק אירופה שנפתח לראשונה בשנת 1975 וממוקם בעיר רוּסט, נחשב לאחד המתוירים במדינת באדן-וירטמברג, דרום-מערב גרמניה. הוא מוכר ברחבי העולם בתור פארק השעשועים הגדול ביותר בגרמניה והשני בגודלו באירופה, שני רק לפארק שעשועים בטנריף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה