ויראלי

לגיטימי או מתגרה? כך חוטיני בפארק מים הפך לוויראלי

משתמשת בטיקטוק העלתה סרטון עם שאלה פשוטה: ללבוש גזרת חוטיני בפארק מים שיש בו ילדים הוא צעד לגיטימי או נועז מדי? ובכן השאלה והתיעוד של הבחורה שבחרה בבגד ים בגזרה הנועזת גרמו ללא מעט מחלוקת
מערכת ice | 
פארק מים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הרשת גועשת - שוב. משתמשת בטיקטוק העלתה סרטון עם שאלה פשוטה: ללבוש גזרת חוטיני בפארק מים שיש בו ילדים הוא צעד לגיטימי או נועז מדי? ובכן השאלה והתיעוד של הבחורה שבחרה בבגד ים בגזרה הנועזת גרמו ללא מעט מחלוקת.
המשתמשת העלתה סרטון שלכאורה צילמה בפארק מים בארה"ב שמיועד בין היתר לילדים, ושם רואים אישה צעירה בבגד ים בצבע גוף שלא ממש משאיר מקום לדמיון בחלק האחורי. מסביב רואים לא מעט אנשים ואפילו גבר אחד עם משקפי שמש שבוהה בחלקה האחורי של האישה. המתעדת טענה שהאישה נראית נהדר, אך תהתה אם גזרה כזו לגיטימית לפארק מים שמגיעים אליו ילדים.
@kstram83 Thoughts!! I don’t think its appropriate there’s kids all around her, but she looks great!!🙌🏾 #ReTokforNature #thongbikini #makingconvo ♬ gford._ gets no maidens - $avøry-$adisticpai

הרשת מיהרה להגיב ועד כה צפו בסרטון כמעט 18 מיליון איש והגיבו עשרות אלפי משתמשים נוספים. יש אלו שטענו כי לילדים קטנים ממש לא אכפת מה אחרים סביבם לובשים, והיו כמובן אלו שטענו כי מדובר בבחירה לא מאוד חכמה ודי מקוממת. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה