בעולם

הסתיים משפטו של מבצע הטבח בבית הכנסת: זה העונש שקיבל

היום (רביעי), כעבור כמעט חמש שנים מהטרגדיה הנוראה, בה 11 מתפללים בבית הכנסת בפיטסבורג נרצחו ועוד 6 נפצעו, חבר המשובעים הגיע להחלטה על דינו של רוברט באוורס המפגע וגזר עליו עונש מוות
מערכת ice | 
כלא (צילום unsplash)
את הבוקר של ה-27 באוקטובר בשנת 2018 ספק אם תושבי העיר פיטסבורג והקהילה היהודית שלה ישכחו אי פעם. באותו בוקר קשה, רוברט באוורס נכנס בזמן תפילת שחרית לבית הכנסת "קהילת עץ חיים – אור לשמחה" והחל לירות בנשקו לכל עבר, עד שבעקבות קרב יריות מול שוטרים שהגיעו למקום הוא נפגע ונלכד, לא לפני שהספיק לקחת את חייהם של 11 אנשים ולפצוע 6 נוספים.
היום (רביעי), כעבור כמעט חמש שנים מהטרגדיה הנוראה, חבר המשובעים הגיע להחלטה על דינו של באוורס וגזר עליו עונש מוות. הדיונים בעניינו הסתיימו ביום שני, כאשר אריק אולסן התובע אמר בסיום: "הוא הפך ערב שבת שגרתי לאירוע הירי האנטישמי החמור ביותר בתולדות ארצות הברית. זהו מקרה שדורש את העונש החמור ביותר – עונש מוות".
היום כאמור, לאחר מספר שעות של דיונים, חבר המושבעים אכן הצביע בעד עונש מוות - החלטה שעל פי החוקה בארה"ב צריכה להתקבל פה אחד. במידה והיו חלוקי דעות לגבי ההחלטה, היה נגזר על באוורס מאסר עולם ללא אפשרות לשחרור מוקדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה