בעולם

מיליונים לבת הזוג והעברת שליטה למשפחה: צוואת ברלוסקוני נחשפת

ראש ממשלת איטליה לשעבר, שהלך לעולמו בחודש שעבר, הותיר 100 מיליון יורו לבת זוגו הצעירה, מרתה פאסינה ושליטה בחברת האחזקות המשפחתית Fininvest לשני ילדיו הגדולים
מערכת ice | 
סילביו ברלוסקוני (צילום פייסבוק/ סילביו ברלוסקוני)
ראש ממשלת איטליה לשעבר, סילביו ברלוסקוני - שנפטר בחודש שעבר - הותיר 100 מיליון יורו לבת זוגו הצעירה, מרתה פאסינה ושליטה בחברת האחזקות המשפחתית Fininvest לשני ילדיו הגדולים.
האימפריה העסקית של ברלוסקוני מוערכת ביותר מ-6 מיליארד יורו, כאשר הוא הותיר בנוסף 100 מיליון יורו לאחיו, פאולו, ו-30 מיליון יורו למרצ'לו דלוטרי - חבר פרלמנט לשעבר במפלגתו של ברלסקוני Forza Italia שריצה עונש מאסר בגין קשריו עם המאפיה.

מרינה ופייר סילביו - ילדיו מאשתו הראשונה, קרלה אלווירה דל'אוגליו - יחזיקו בנתח משולב של 53% בחברת Fininvest, לפי פרטי הצוואה שפורסמו בתקשורת האיטלקית. 
פאסינה, בת 33 וחברת פרלמנט מטעם Forza Italia, החלה את מערכת יחסים עם ברלוסקוני בשנת 2020. השניים ערכו טקס נישואין "סמלי" במרץ 2022, ולפי הדיווחים, ברלוסקוני התייחס אליה כ"אשתו" על ערש דווי.
ברלוסקוני כתב את צוואתו ביד על פנקס צהוב המסומן בנייר המכתבים של אחוזתו ליד מילאנו - וילה סן מרטינו - וחתם עליה ב-2 באוקטובר אשתקד, שבועות לפני חזרת Forza Italia לממשלה בקואליציה בראשות "אחי איטליה" של ג'ורג'יה מלוני. 
ההחלטה בנוגע לאחזקות Fininvest התקבלה ב-2006. בצוואה כתב ברלוסקוני, שמת מלוקמיה בגיל 86: "אני משאיר את המלאי הזמין בחלקים שווים לילדי מרינה ופייר סילביו. את כל השאר אני משאיר בחלקים שווים לחמשת ילדי ממרינה, פייר סילביו, ברברה, אלאונורה ולואיג'י".
העושר העצום של ברלוסקוני כולל את מועדון הכדורגל AC Monza, נכסים, יאכטות ויצירות אמנות, אבל הנכס העיקרי הוא Mediaset, הערוץ טלוויזיה המסחרי הגדול ביותר באיטליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה