בעולם

דרמה בקנדה: איבדה דרכה ונמצאה לאחר יומיים של חיפושים

נערה בת 16 שנעלמה בפארק "אוזני הזהב" בקולומביה הבריטית שבקנדה, נמצאה לאחר 54 שעות של חיפושים לאחר שהופרדה מקבוצת המטיילים עמה הגיעה לאזור
מערכת ice | 
ניידת משטרה בניו יורק (צילום unsplash)

דרמה בפארק "אוזני הזהב" בקולומביה הבריטית שבקנדה: אסתר וונג שטיילה עם קבוצה בפארק נעלמה ונמצאה לאחר חיפושים של 54 שעות. מפקחת המשטרה מסרה כי אסתר "נמצאה כשהיא בריאה ושלמה והיא עם משפחתה".
 

הנערה הלכה לאיבוד לאחר שנפרדה מהקבוצה עימה טיילה ביום שלישי בשעה 15:00 באזור הקניון המזרחי. לאחר שהקבוצה ניסתה ללא הצלחה למצוא אותה בעצמה, ראש הקבוצה יצר קשר עם הפארק והודיע על כך למשטרה. 16 צוותים החלו בחיפושים במהלך יומיים אלה והנערה נמצאה ביום חמישי בשעה 21:30 שעון קנדה. היא נמצאה באותו שביל שבו איבדה את דרכה. וונג נבדקה על ידי הצוות הרפואי ששחרר אותה למשפחתה.
 


מבדיקה התברר כי וונג הלכה לאיבוד לאחר שפנתה בשביל לא נכון בירידה מההר. מאוחר יותר עשתה את דרכה חזרה במעלה ההר מחוץ לשביל ומצאה מקום לנוח. וונג בילתה שני לילות על ההר לפני שהלכה לאורך נתיב מים שהוביל אותה חזרה לשביל. ראש הקבוצה קית' שנדל אמר כי "וונג עייפה וכואבת מאד, היא ננשכה על ידי יתושים אז יקח לה קצת זמן לנו לפני שנבין איפה קרו הפניות הלא נכונות".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה