בעולם

מאסק וארנו ישתפו פעולה? הפגישה המסקרנת של עשירי העולם

שני האנשים העשירים ביותר בעולם, אילון מאסק וברנרד ארנו, נפגשו אתמול (שישי) לארוחת צוהריים בפריז. האם אנחנו לקראת שיתוף פעולה עצום בגודלו?
מערכת ice | 
ברנאר ז'אן אטיין ארנו, אילון מאסק (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/ אילון מאסק)
אילון מאסק וברנרד ארנו, שני האנשים העשירים בעולם, חלקו ארוחת צוהריים בפריז אתמול (שישי) במלון יוקרתי ביחד עם בני משפחה קרובים לקראת כנס טכנולוגיה בהנחיית חברה בבעלות ארנו שבה ינאם מאסק. 
ארנו בן ה-74 בעל שווי מוערך של 233 מיליארד דולר, אמר לתוכנית החדשות הצרפתית Quotidien שהוא נפגש עם מנכ"ל טסלה והאיש העשיר בעולם עם שווי מוערך של 237 מיליארד דולר, לארוחת צוהריים כי "אני מכיר אותו [ואני חושב שהוא] יזם יוצא דופן". 

השניים סעדו בשבל בלאן, רשת מלונות היוקרה בבעלותו של ארנו. לארוחה הגיעו גם בניו של ארנו, אנטואן בן ה-46 ואלכסנדר בן ה-31. את מאסק ליוותה אימו, מיי. 
אופי הדיון של מאסק וארנו במהלך ארוחת הצהריים לא פורסם, אבל ייתכן ונושא מעורבותו בפרסום במדיה החברתית של מאסק. טוויטר, הנאבקת בהכנסות מפרסום מאז שמאסק קנה אותה באוקטובר, מחפשת מפרסמים פוטנציאליים חדשים. 
לאחר ארוחת הצוהריים שלו עם ארנו, מאסק אמור לנאום גם באירוע של Viva Technology, אירוע של חברות הפרסום של ארנו Publicis Groupe SA ו- Les Echos. חברת האחזקות של ארנו, Agache, תומכת בחברת הון סיכון עם השקעות בחברת האם של טיקטוק ByteDance. 
מאסק נמצא השבוע בצרפת כדי להיפגש עם הנשיא הצרפתי, עמנואל מקרון, וזאת כדי לדון בבניית מפעל טסלה במדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה