בעולם

עובדי פלייטיקה בתרומה מרגשת: "גאים בהשפעה החיובית שלנו"

עובדי חברת פלייטיקה חברו ל-Innovation: Africa של סיון יערי ותרמו מערכות מתקדמות לכפר באפריקה. בכך תושבי הכפר ותלמידיו זוכים לאספקת מים טרייה וחשמל סולארי זמין
מערכת ice | 
סיון יערי באפריקה (צילום Lior Sperandeo)
חברת פלייטיקה, שאחראית על אחד ממשחקי המובייל הפופולריים בעולם, החליטה להתגייס כדי לשפר את רווחת תושבי יבשת אפריקה שסובלים תנאי מחייה ירודים. צוות סלוטומניה בחברה הצטרף למיזם של חברת Innovation: Africa, ובמסגרת זו אימצו את הכפר סנדלמו (Sandalamu) במלאווי – אחת המדינות העניות בעולם.
הצוות תרם את המשאבים שנדרשו להקמת מערכת אספקת מים נקיים ל-2,256 תושבי הכפר, לצד מערכת חשמל סולארית לבית הספר היסודי בכפר, בו לומדים 661 ילדים. החברה אליה חברו הצוות נוסדה על ידי סיון יערי שזכתה להשיא משואה ביום העצמאות האחרון.
סיון יערי בירכה את פלייטיקה על פעילותה: "התמיכה שלכם שינתה את חייהם של תושבי הכפר, שיפרה באופן דרמטי את בריאותם ורווחתם וצמצמה מאוד את היקף התחלואה ממחלות הנגרמות ממים מזוהמים כמו דיזנטריה וטיפוס המעיים. המים הנקיים מאפשרים לתושבים לפתח את החקלאות ולבנות בתים יציבים יותר מלבנים שהם בטוחים יותר וגם שומרים על הבריאות. נשות הכפר בטוחות יותר שכן הן אינן צריכות להתרחק מהיישוב בחיפוש אחר מים. החשמל בבית הספר משפר את איכות הלמידה של התלמידים ומכין אותם באופן טוב יותר לעולם התעסוקה המודרני. כל זאת בזכות ההתגייסות והתרומה שלכם שעליהם אני מברכת ומודה".   
 
סיון יערי עם קהילת הכפר. צילום: Lior Sperandeo
צביקה קורן, VP הצלחת לקוחות וחווית מותג בפלייטיקה אמר: "עובדי פלייטיקה מאמינים שרווחת בני אדם היא מרכיב בסיסי במימוש הפוטנציאל שלהם ואנו גאים בהשפעה החיובית שלנו על תושבי Sandalamu באמצעות הפעילות שלנו ב-Innovation: Africa. היוזמות שמובילה סיון באמצעות העמותה מעוררות השראה ואנו קוראים לאחרים להצטרף לפלייטיקה ולתמוך בפעילות חשובה ומשנה חיים זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה