דיגיטל וטק

חברה ישראלית מודיעה על הקמת בתי ספר באפריקה ובגואטמלה

חברת הגנת הסייבר הבינלאומית, אקרוניס, בשיתוף חברת GoDaddy Pro, תספק תשתיות משופרות והזדמנויות חינוכיות מתקדמות, כולל לימודי IT ליותר מ-645 תלמידים בקהילות מוחלשות באפריקה וגואטמלה
מערכת ice | 
הפרויקט של אקרוניס בגואטמלה
קרן הסייבר של חברת הסייבר הבין-לאומית אקרוניס, מכריזה על השלמת בניית בתי ספר חדשים בסיירה לאון שבמערב אפריקה ובגואטמלה. בשיתוף חברת GoDaddy, אשר מציעה מגוון פתרונות לקידום עסקי, החברות משלימות שני פרויקטי נדל״ן רחבים שנועדו לשפר תשתיות חינוכיות ולייצר סביבות למידה מתקדמות לילדים במדינות נחשלות.
הפרויקט הראשון, חטיבת הביניים ברברה בסיירה לאון, הושלם בספטמבר 2022 וכלל פיתוח של שלושה מבנים נפרדים לכיתות השונות. בית הספר ממוקם בכפר ברברה במחוז פורט לוקו בסיירה לאון, אזור חקלאי שבו לרוב המשפחות יש הכנסה של פחות משני דולר ליום. הבנייה, שנעשתה עם משאבים ברי קיימא החלה בדצמבר 2021, תושלם כעת עם פתיחת השערים ליותר מ-120 תלמידים מהאיזור. בית הספר כולל שירותים לתמיכה בבעלי מוגבלויות, חדר היגיינה לבנות וחלוקת מוצרי היגיינה בחינם.
"פרויקטי בנייה אלה לא היו מתאפשרים ללא המאמצים המתמשכים של תוכנית קרן הסייבר של אקרוניס והנדיבות של GoDaddy Pro", אומר פטריק פולברמולר, מנכ"ל אקרוניס. "אנו עובדים עם עשרות אלפי שותפים ברחבי העולם, ובחמש השנים האחרונות הצלחנו להשפיע ולשנות מציאות של אלפי ילדים ברחבי העולם״.
אקרוניס, שייסדה את התוכנית בשנת 2018, חרטה על דגלה להנגיש את החינוך ולהקנות ידע טכנולוגי לקהילות השונות ברחבי העולם. עם שותפיה של החברה, הקרן הקימה יותר מ-18 בתי ספר חדשים ב-22 מדינות שונות, ומציעה תוכניות לרכישת מיומניות IT למעל  19,000 משתתפים. בזכות הקרן, עשרות בתי ספר צוידו במחשבים חדשים על מנת לספק לתלמידים גישה לידע טכנולוגי והזדמנות להפיק תועלת מלמידה בסביבה דיגיטלית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה