דיגיטל וטק

אקרוניס מרחיבה את שירותי האבטחה בעזרת Intel

vמובילה עולמית בהגנת סייבר תטמיע את טכנולוגיית זיהוי האיומים של אינטל שתעשיר את יכולות האבטחה שלה מפני תקיפות  מתקדמות ללא קבצים
מערכת ice | 
אבטחת סייבר (צילום shutterstock)
אקרוניס, מובילה עולמית בהגנת סייבר, מודיעה היום (ג׳) על הטמעת טכנולוגיית זיהוי האיומים של אינטל (Intel) שתעשיר את יכולות האבטחה שלה מפני תקיפות  מתקדמות ללא קבצים. השילוב בין הטכנולוגיות יאפשר למשתמשי הקצה של אקרוניס ניצול מקסימלי של התוכנות המשרדיות.
עם התרחבות והשתכללות איומי הסייבר על בסיס יומי, נוצרו גם תוכנות זדוניות ודרכי תקיפה חדשות  כגון התקפות ללא קבצים. איומים רבים משתמשים בגישה של In-Memory בלבד, דבר שמקשה על איתור המתקפה. על ידי הטמעת טכנולוגיית אינטל, אקרוניס תוכל להציע למשתמשי הקצה שלה פתרונות הגנה משופרים עם היכולת לפנות משאבים תוך סריקת כונן הדיסק הקשיח והזיכרון. החוקרים של אקרוניס מצאו כי בעת סריקת כל התהליכים בזיכרון המערכת במעבדים נתמכים, אינטל הפחית את העומס על המעבד פי 2.4. 
הפתרון המשולב של אקרוניס ו-אינטל יאפשר ניצול נמוך יותר של ה-CPU, קיבולת מחשוב גדולה יותר, וכתוצאה מכך יביא גם לפרודוקטיביות מקסימלית של התוכנות המשרדיות של משתמשי אקרוניס. זאת תוך שפעולות אבטחה יפעלו ברקע במעבד הגרפי המשולב של אינטל. 
״השילוב של טכנולוגיית אינטל בפתרונות אבטחת הסייבר של אקרוניס הוא צעד מתבקש שנועד לענות על הצרכים המשתנים של המשתמשים שלנו״ אומר פטריק פולברמולר, מנכ"ל אקרוניס. " במהלך השנה האחרונה, ראינו שכמעט 50% מההתקפות שזוהו היו ללא קבצים. השימוש בטכנולוגיה של אינטל מהווה אבן דרך משמעותית בדרך של אקרוניס לייעול ושיפור מנגנוני מניעת תוכניות זדוניות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה