בעולם

החלום מתגשם: הסרט המפורסם על פארק שעשועים הופך למציאות

פארק World of Jumanji כולל את רכבת ההרים "Jumanj" הראשונה בעולם ושמה Mandrill Mayhem - רכבת הרים עם כנפיים המורכבת ממסלול פלדה של 144 טון אשר מגיעה למהירות של 65 קילומטר לשעה
מערכת ice | 
פארק Jumanji (צילום אתר הפארק)
פארק השעשועים הראשון בעולם בנושא הסרט "ג'ומנג'י", נפתח במתחם Chessington World of Adventures בבריטניה. הפארק החדשני, אשר מורכב משלושה מסלולים אינטראקטיביים, מייצג את ההשקעה הגדולה ביותר בהיסטוריה של צ'סינגטון.
הפארק World of Jumanji כולל את רכבת ההרים "Jumanj" הראשונה בעולם ושמה Mandrill Mayhem - רכבת הרים עם כנפיים המורכבת ממסלול פלדה של 144 טון אשר מגיעה למהירות של 65 קילומטר לשעה. בנסיעה הרוכבים יושבים בזרועותיו של מנדריל, בעודם מתחמקים מאתגרי הג'ונגל, לפני שהם משוגרים לפסגת מקדש יגואר בגובה 17 מטר - ואז נוסעים במסלול לאחור.
נוסף לרכבת ההרים, הפארק החדש מתהדר גם ב-Otrich Stampede, נסיעה שסוחפת את האורחים במעגל תוך כדי ניעורם מעלה ומטה, בתנועה המדמה יען רוקע. לבסוף יש את הממבה סטרייק שבה המבקרים נסחפים לשמיים לפני שהם זורקים בחזרה למטה בתנועה מעגלית.
הפארק כולל גם את תכשיט העין של היגואר - אורחים שיאתרו אותו יכולים להסיר את הקללה ולהציל את ג'ומנג'י כחלק מסדרת הרפתקאות מתמשכת - כמו גם מספר פעילויות נוספות בנושא, כמו המופע עם שחקנים ודוכן כיבוד חדש למכירת קאפקייקס "ג'ומנג'י". כחלק מפתיחת הפארק החדש מלון צ'סינגטון ספארי עיצב מחדש את חדריו כדי להציע לאורחים שישה חדרים בהשראת "ג'ומנג'י".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה