בעולם

ניו־יורק בהלם: תוקף סדרתי רצח קשיש וחזר לרחובות העיר

רחובות ברוקלין בניו־יורק מצויים בחרדה: בסוף השבוע תוקף סדרתי ניסה לתקוף ולדקור שלושה אנשים, עד שהגיע לבניין בו רצח בדקירות קשיש חף מפשע בן 83. חשוד טרם נעצר
מערכת ice | 
ניידת משטרה בניו יורק (צילום unsplash)
תושבי ניו־יורק וברוקלין שוב חיים בפחד. על פי הערכות נמצא ברחובות בעת זו תוקף סדרתי שרצח קשיש בן 83 בסוף השבוע, לאחר שתקף וניסה לרצוח מספר אנשים אחרים בשכונה.
על פי הערכות המשטרה, שטרם הצליחה לעצור חשוד כלשהו באירועים, התוקף החל את דרכו בשעות הצהריים עם תקיפה של אישה ברחוב פסיפיק בעיר. לאחר מכן המשיך לרחוב המקביל נבינס, ושם הוא דקר אישה ברגלה. זו האחרונה הצליחה לצלצל למשטרה ולכוחות הצלה והובהלה לבית החולים. פחות משעה לאחר מכן המשטרה שוב הוזעקה לאחד הבניינים באזור, שם מצאה את גופתו של הקשיש ונאלצה לקבוע את מותו.
לפי דיווח המשטרה, הקשיש נמצא במעלית הבניין עם פציעות דקירה בצווארו וידו הימנית. אחת הנשים בבניין העידה שתמיד מתרחשים דברים דומים באזור. שכן אחר ספד לקשיש שהלך לעולמו ואמר כי המנוח גר בבניין מאז שנות ה-60, שהיה אדם דתי שדאג לכולם בשכונה, ושהיה עדין וטוב לב.
היקף חריג של השוטרים הגיע לזירה כדי למצוא את האשם, אך כל שמצאו היה תיעוד של מצלמת אבטחה בה רואים גבר עם ג'קט שחור שכיסה את פניו. התמונות הללו פורסמו, אך כאמור המשטרה לא הצליחה לאתר את החשוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה