בעולם

קוסטקו בהפתעה ללקוחות: לא תאמינו כמה עולה מגש פיצה

רשת המזון האמריקאית במהלך שלא ידוע אם הוא גאוני או נואש. "האם אנחנו עושים מזה הרבה רווח? לא"
מערכת ice |  1
מלצרות (צילום shutterstock)
לקוחות קבועים היו המומים שהסתכלו על תג המחיר המפתיע ששמה רשת המזון המהיר האמריקאית קוסטקו.
הכריך הצלוי ב-9.99 דולר שהופיע בתפריט בחנות קוסטקו בליננווד, וושינגטון, בשבוע שעבר היה יציאה ענקית עבור הקמעונאית שהפתיעה עם השילוב הזול של נקניקיה וסודה ב-1.5 דולר, 5 דולר עוף שלם של רוטיסרי ופיצה 18 אינץ' ב-9.95 דולר.
"פשוט ניסיתי את הכריך," טען אחר. "זה היה טעים, אבל לא שווה 10 דולר. טוב...קשה ללכת על זה כשאתה יודע שאתה יכול להשיג פיצה שלמה."
מנכ"ל קוסטקו, קרייג ג'לינק, חשף בדצמבר כי קמעונאית הקופסאות הגדולות שמרה על נקודת המחיר של 1.50 דולר לארוחת הנקניקיות והסודה למרות האינפלציה על ידי ייצור משלה-ועל ידי האוכל הזול כדי להיות מלאים בקונים רעבים בדלת.
"האם אנחנו עושים מזה הרבה רווח? לא" הודה ג'לינק.
פריטים אחרים הנמכרים ברשת המזון בחזית קוסטקו הם ידידותיים לארנק באופן דומה. הרשת גובה 4.99 דולר לכריך BBQ Beef Breisket ו- 1.99 דולר למשולש פיצה.
Outlet Lynnwood ממוקם 30 מיילים ממטה Issaquah של Costco, ומעורר ספקולציות כי ה- NOSH החדש הוא חלק מתכנית תאגידית מהפכנית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קוסקו ולא"קוסטקו"...
    נועה 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראשית, הרשת ניקראת קוסקו, לא מבטאים את ה -t שנית, זו לא רשת מזון מהיר, זו רשת של חניות מכירה של מוצרים שבינהם גם מוצרי מזון והאוכל המוכן שהוזכר בכתבה (למעט העוף בגריל) נימכר במתחם מיוחד בחנות או בסמוך מחוץ לחנות
    סגור