רכילות עסקית

המהלך של משפחת רוטשילד לרכישת הבנק הציבורי

קונקורדיה, חברת האחזקות של משפחת רוטשילד, מעוניינת לרכוש את כל מניות הבנק הצרפתי שקרוי על שמם תמורת סכום של 48 אירו למנייה ובכך להשלים את הפיכת בנק הצרפתי לבנק פרטי לחלוטין
מערכת ice | 
יורו, דולר (צילום unsplash)
קונקורדיה, חברת האחזקות של משפחת רוטשילד, מעוניינת להגיש הצעה לרכישת מלוא המניות של הבנק הצרפתי על שמם במחיר של 48 אירו למנייה ובכך הוא יהפך לבנק פרטי. כיום חברת האחזקות מחזיקה ב- 38.9% ממניות הבנק.
קונקורדיה מעוניינת להגיש הצעה על סך 48 אירו למנייה ובכך להשלים את העסקה לרכישת הבנק הצרפתי והפיכתו לפרטי. עסקה זו שמתבססת על הערכת שווי של 3.7 מיליארד דולר, תסיים את הבעלות הציבורית על הבנק שנמשכת כמה עשרות שנים. כיום, חברת האחזקות מחזיקה ב38.9% ממניות החברה ומחזיקה ב-47.5% ממניות הבנק.
מהלך זה מגיע לאחר שלושה חודשים מיום מותו של "אוולין דה רוטשילד" שנפטר שהיה בן 93 ועמד בראש הזרוע הבריטית של קבוצת הבנקאות. אוולין, ביחד עם בן דודו  "דיוויד דה רוטשילד" ביצעו איחוד של שתי הזרועות, הבריטית והצרפתית על מנת לשמור על התחרות מול הבנקים הגדולים.
בשנים האחרונות, תחת ניהולו של אלכסנדר דה רוטשילד, החברה הרחיבה את את מעורבותה בארצות הברית. למרות ההאטה בשוק יעוץ העסקאות החברה דורגה במקום השישי ברשימת הבנקים העולמית על סמך מספר המיזוגים שלהם היא ייעצה בשנה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה