בעולם

איחוד האמירויות קיימו טקס זיכרון לציון יום השואה הבינ"ל

בצל המתיחות בין ישראל למדינות הערביות והפיגוע הנוראי בירושלים, איחוד האמירויות קיים טקס זיכרון לציון יום השואה הבין-לאומי ובו הזמר המקומי שר את ההמנון הישראלי
מערכת ice | 
טקס זיכרון באבו דאבי (צילום יוטיוב יוסף חדאד)
טרם הזעזוע הגדול שהתרחש בסוף השבוע האחרון בירושלים, ביום שישי צוין יום השואה הבין-לאומי ברחבי העולם. בין המדינות הרבות שציינו את זיכרון השואה בטקסים מרגשים היו גם איחוד האמירויות שקיימו אירוע לציון היום בחסות הארגון "ערבים זה לזה".
באירוע לציון הזיכרון הזמר האמירותי אחמד אלחוסיני שר את המנון "התקווה" אל מול קהל מרוגש, שהגיע גם מהאיחוד וגם מהארץ כמו כן, לאחרונה נודע כי המדינה תקים מוזאון לציון השואה ותקיים משלחות לאושוויץ. יתרה מכל, הנושא ייכנס באופן רשמית לתכנית הלימודים, בשיתוף "יד ושם". 
כאן בארץ האירועים לציון היום נפתחו בהצגה מיוחדת בתיאטרון הבימה - אירוע שפתח שר התרבות והספורט החדש מיקי זוהר. בעולם ארגון מצעד החיים הוציא קריאה מחודשת לתורמים עבור קמפיין שימור נעלי הילדים במוזאון, שעומדים בפני בלאי והתפוררות. 
כאמור זמן קצר לאחר קיומם של הטקסים נודענו על הפיגוע הנוראי בירושלים, שגבה את חייהם של 7 אזרחים. לאור הפיגוע ולמרות המצב המעורער מול מדינות ערב, איחוד האמירויות, בחריין וגם מצרים פרסמו הודעות גינוי רשמיות לפעולת הרצח שביצע המחבל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה